orimligt

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Amanda ♥ - 28 mars 2013 16:08

Tjabba. Har bytt namn på instagram från amizzcool till amizz_ ville bara säga det! Så nu kan ni inte söka på amizzcool (om ni vill hitta mig asså xD) men på amizz_ hittar du mig.. haha det lät lite failat! ^^  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 mars 2013 15:42

Hej! Jag såg nyss Black-Molly 100 i gallen... trodde jag! xD  Jag trodde att det var riktiga Molly men det var nån som hette Black!Molly100 jag såg helt fel! Jag trodde att hon var otrogen mot gecco och allt men det var en annan person..  


 

 

 

 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 28 mars 2013 14:35

TJABBA! NU ÄR DET ÄNTLIGEN PÅSKLOV! JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET TILLS PÅ LÖRDAG (ALLTSÅ TILL PÅSKAFTON xD). OCH VI FICK GODIS I SKOLAN IDAG SÅ I ÅR FÅR JAG MER GODIS ÄN VAD JAG BRUKAR, HEHE TYP 5 GODISAR MER!Just nu chattar jag med Alexander J, älskarblå,, på Msp och några andra på Msp. Det är så skönt att det äntligen är Påsklov! Nu ska jag ta det lugnt, vara med kompisar (förutom Louise som är i Rom ), blogga, spela Msp, vara med min familj och äta GODIS heeeeeeeeela lovet!!! C: 


Jag  CAPS LOCK, men han gifte sig med CAPS LOCKA!    


 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards