orimligt

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Amanda ♥ - 6 juli 2013 14:19

  

Av Amanda ♥ - 6 juli 2013 13:45

Hej! Jag frågade mamma och pappa imorse om jag kunde få köpa vip i den månad, och de svarade jaa. c: SÅ JAG SKA ÄNTLIGEN KUNNA ADDA DE VÄNNERNA JAG HAR VELAT ADDA SEN MITT VIP TOG SLUT, KÖPA DEN BAKGRUNDEN JAG BEHÖVER TILL MIN SERIE OCH DE KLÄDERNA JAG VILL HA. Hahahah. xd En väldigt speciell vän som jag vill adda är lilla Caldenaren (eller Wilma som hon heter egentligen..) trololol! Jag vill bara att ni ska veta att hon är en av de bästa på hela mååvieestarplaneeet. x] Och jag tycker verkligen att ni ska hjälpa henne upp i level, det tror jag att hon verkligen tycker också. HAHHAHAH nejmen nu ska jag köpa mitt vip. *--*     

Ps. Visst är den där lilla fågeln man får väldigt gullig! cx  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 6 juli 2013 13:42

Tjena mitt bena. cx Jag tänkte bara 'tipsa' om zizi 03's artbook. Hjälp zizi få en Tiger-boonie!  

Det är en sån här hjälp mig att få ... genom att love ita jag tycker att den här är lite speciell eftersom hon "blir retad för att hon inte har en tiger-bonnie" och därför kände att den hade en lite bättre mening en t.ex min artbook den där Hjälp mig jag kan inte dansa! eller vad den nu heter, den är faktiskt rätt meningslös. Iförsig (stavning?) så är det ju inte på riktigt i Zizis artbook men den kändes ändå mer meningsfull på nåt sätt. xd c: SÅ BLI VÄN MED ZIZI 03 ~OCH~ KOLLA HENNES ARTBOOK.


/Amanda  

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards