orimligt

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Amanda ♥ - 21 juli 2013 15:55

Hej! Jag vet inte om nån av er minns det men jag hade en fototävling. För typ 4 månader sen. HAHAHAH nejmen det är faktiskt sant. Det var 4 deltagare och man kunde rösta genom att kommentera eller rösta i min omröstning. Och nu tycker jag att vinnaren ska få vinna, helt enkelt. ^^ + Jag tycker att ni har haft tillräckligt med tid på er att rösta (4 månader liksom!) så ja... jag tänkte avsluta tävlingen nuu! c: VINNAREN AV MIN FOTOTÄVLING ÅR 2013 ÄR... Jazza! Grattis till dig<3 Jag vet inte om du änns minns att du deltog i tävlingen men ja... du ska ju såklart få dina priser också! HAHAH även fast du kanske inte änns minns hela tävlingen så ska du få dina priser, aa det låter ju bra. 


En gratis header/bild - håller redan på med den ^^

En länkning till din blogg jazzas.bloggplatsen.se

Ett inlägg (det här inlägget) om varför jag tror att din bild vann x)


Och jag tror inte att du har msp så ja du får inte den där presenten från min gb. xd Men ja grattis Jazza, jag kommer mejla dig nu eftersom det var så du skickade inte din anmälan så ja. GRATTIS IGEN JAZZA! 


Jazzas bild:

Jag tror att du vann tävlingen för att din bild var mest ja vad ska man säga... somrig? x) HAHAH men ja den är väldigt fin, har bra kvalité xd, det där suddiga i bakgrunden ser också väldigt fint ut och ja HELA BILDEN ÄR FIN LIKSOM! Jag tycker att du är en värdig vinnare och din bild är super fin, grattis! <3


Alla bidragren  :

       

Alla bilderna är jätte, jätte, jäääätte fina tack för att ni var med och jag hoppas att ni kanske vinner några andra tävlingar nån gång, vem vet ni kanske vinner en av mina. (Om jag har några fler) :'D <3



Såhär såg omröstningen ut när tävlingen avslutades:

 


Jazzas bild fick: 6 röster - i omröstningen

Amandas bild fick: 2 röster - i omröstningen & 2 röster - i kommentarerna

Linneas bild fick: 1 röst - i omröstningen

Ewelinas bild fick: 1 röst - i omröstningen


GRATTIS IGEN JAZZA! Bajj bajj  



/Amanda


Av Amanda ♥ - 21 juli 2013 15:29

Har inget att göra, har faktiskt väldigt, väldigt tråkigt.. har nyss klarat Max och Ella uppdraget på Panfu det är inte ett sånt där vanligt uppdrag men ja ni som spelar panfu KANSKE fattar vad jag menar. Jag brukar inte spela Panfu så ofta annars men som sagt jag har skit tråkigt så aa. Nu till det hela inlägget egentligen skulle handla om - Tycker du att jag ska skriva en novell? Isåfall, alla som tycker att jag ska skriva en novell då, gilla det här inlägget! Och om du har nån idé om vad den kan heta så kommentera gärna HAHAHAHAH. Annars kommer jag på ett namn själv.  Bajj bajj :3 



/Amanda

Av Amanda ♥ - 21 juli 2013 11:22

Hej igår var vi ute med båten och sen åkte vi till farmors och farfars hus på Orust. :') Det var jätte varmt och vattnet/havet var också GANSKA varmt. Inte direkt som på Cypern där havet var lika varmt som poolen men ja, varmt. Hehe. c: Vi badade, åkte båt, körde racer fart med båten (jag, Simon och pappa för mamma gillar inte när det går för fort xd), byggde en trädkoja eller vad man nu kan kalla det vi byggde den i ett av farmors och farfars trän vi har tillochmed döpt trädet: Det bästa klätterträdet. Fast det är inte det bästa man kan nästan inte änns klättra i det utan att slå sig huvudet. Men det ser väldigt coolt ut och det ser ut som att det är det bästa. x) Tyvär hade jag inte med mig mobilen när vi bygge trädkojan så jag kunde inte ta några bilder på den och vi byggde den med trä som kommer typ böja sig när/om det regnar så aa. o.o Fast jag byggde inte jag slog/sågade xd bort grenar så att man kan klättra bättre i trädet och Simon byggde ett litet, litet golv eller vad man ska säga och så hängde vi upp ett rep som en lian (stavning?). Vi skulle egentligen ha ett ganska långt rep som lian fast pappa, mamma, farmor och farfar tyckte att vi kunde strypa oss om vi hade det långa repet så vi fick ta ett rep som var ungefär en meter men det blev ca en halvmeter när vi hade hängt upp det. Så vi ska tjata lite mer nästa gång vi åker dit, så kanske vi får använda det repet... eller så får pappa åka och köpa ett riktigt tjockt rep (som lianerna i skolan) så att vi inte kan strypa oss själva med de. HAHAHAHAH  


                 

Miffad bild, jag vet (:


      


/Amanda 

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards