orimligt

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Amanda ♥ - 8 juli 2013 13:54

Favorit husdjur: Kanin och hund ^^

Favorit vilddjur: Apa c:

Favorit ras: Cava poo och Lasapso (hund), Dvärgvädur (kanin) cx

Favorit päls färg: Brun, svart och vitbrun (hund), Brun, grå och vit (kanin), Brun (apa) x]

Ditt favoritdjur ska helst vara: Snäll, kelig och pigg :3

En grej som du önskar att BARA ditt favoritdjur skulle kunna: Prata med människor c:<

Om du hade fått ändra en grej med ditt favoritdjurs utseende vad skulle det vara?: Ingenting jag tycker nog att hen är helt perfekt som hen är<3

Ska ditt djur vara hona eller hane?: Spelar ingen roll c:

Om du har två favoritdjur och var tvungen att välja ett, vilket skulle det vara?: Hund tror jag >:)


          

   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 8 juli 2013 12:54

Jag laddade upp jätte många bilder i ett inlägg som jag skrev från mammas mobil för några dagar sen. När morfar fyllde år, och det var bara två av bilderna som kom med i inlägget så jag får ladda upp alla, igen. Och med min mobil kan jag inte ladda upp några bilder/videos så det måste vara nåt fel på min mobil eller på android versionen av appen. Hoppas Bloggplatsen fixar det snart! Jag vill ju kunna ladda upp hur många bilder jag vill, så snabbt jag vill. ._.


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards