orimligt

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Amanda ♥ - 4 september 2013 19:00



/Amanda

Av Amanda ♥ - 4 september 2013 17:38

Hej jag har skit tråkigt, jag bara sitter här i min säng med datorn i knät, har nyss städat rummet, Amanda har vart här men jag har ändå skiiiit tråkigt just nu. <3 Förlåt att det har blivit som en liten bloggpaus i några dagar men jag försöker uppdatera så ofta jag kan och så ofta internet funkar. Vilket det inte gör så ofta.  I Söndags var det Simons födelsedag som jag kanske har 'berättat' nån gång jag vet inte. Men iallafall i Lördags var han och hans bästisar Viktor/Victor (vet inte om han stavar med c eller k) och Jakub på lek och bus landet.. jag ville följa med men jag förstog att han inte ville det. xD På Söndagen när han då fyllde år 'på riktigt' kom mormor, morfar, farmor, farfar, Charlotta - min moster, Jessicka - Min faster och Filip - Min kusin om jag har glömt nån nu får ni faktiskt ringa mig så ändrar jag det direkt. ;) Det var ganska många som inte kunde komma men han var nöjd iallafall, tror jag.  I skolan har vi inte gjort så mycket vad jag kommer ihåg vi har liksom gjort det man brukar göra i skolan inte nåt extra speciellt som jag vill skriva om direkt.   Jag är trött och har ont i huvudet och halsen så jag tror att jag kanske kommer bli lite mer förkyld än jag redan är. Det regnar ute och är ganska mörkt så man blir ju inte direkt piggare av det.. 

 

Saknar verkligen sommaren. 



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards