orimligt

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Amanda ♥ - 12 september 2013 19:29

Är han inte bara för söt?!  
                                               




/Amanda


Av Amanda ♥ - 12 september 2013 18:47

Gick runt och tänkte lite på vad jag hade bloggat om och så kom jag på att jag hade glömt att jag ville börja göra Dagens look SÅ DET SKA JAG BÖRJA MED.  
 
  



/Amanda     

Av Amanda ♥ - 12 september 2013 16:56

Hej! ♥ AH NU ÄR DET BARA EN DAG KVAR TILLS JAG OCH A-L-L-A SKA ÅKA OCH SHOPPA! Det ska bli sååå himla kul, efter skolan ska de gå hem och hämta pengar och sen åker jag och mamma och hämtar de och sen åker vi!!!!! WIHOOO.Sen när vi är framme ska mamma åka hem igen och då har vi ungefär 2 och en halv timme (kanske mer) på oss att shoppa, äta på café och ja det ska bli så kul alltså jag har haft typ kramp i magen hela veckan av 'längtan' ah. De andra också! *~* 


'Önskelista' för imorgon:

- Gräddvit stickad tröja 

- Vattenmelon's läppglans (The body shop) jag vet att jag kommer köpa det. :3

- Ganska stor glittrande studsboll ♥

- En kaka + smoothie/juice

- Tunn - nästan genomskinlig svart/vit tröja

  

HAHAHAHAHAH :* 

Var bara tvungen hon är så himla rolig 8D ^



/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 september 2013 15:23


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards