orimligt

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Amanda ♥ - 5 september 2013 19:43

Hej!  ♥ Idag efter skolan var jag med Amanda, Louise och Alex på ip. Vi chillade pratade, klättrade på klätterställningen och ja som sagt chillade.   När Amanda hade gått hem så lekte jag att jag jobbade på en skvaller tidning så jag lånade Louises mobil, tog några bilder och la till lite text och så låtsades jag att Alex och Louise var väldigt kända, kändisar. ^^ (De är inte ihop, som det kanske ser ut som där nere det ser ut som det för att jag jobbar på en skvaller tidning och det är sånt folk vill läsa om HAHAHAH)  Men det var iallafall jätte kul, sen när jag kom hem åt vi mat och när jag hade ätit klart satte jag mig framför datorn, gick in på msp, försökte göra en film men det gick inte, försökte blogga om nånting men det gick inte för jag skulle egentligen skriva det här inlägget om ni fattar vad jag menar.. owo Nu ska jag göra mig i ordning och sen mysa med familjen. Imorgon ska jag kanske vara med Julia + några andra om det går och kanske köpa godis på Gruvan som förra Fredagen. :3 Det ska bli så himla skönt att äntligen få lite helg. 


   

     

Yoo  

               



/Amanda

Av Amanda ♥ - 5 september 2013 18:35

Kommer nog inte göra de i nån ordning efter hur bra de är men ändå det här är topp 20. Okej, nu kör vi. :3


1. Can't hold us ~ Macklemore & Ryan Lewis ♥

2. It's Alright, It's OK ~ Ashley Tisdale ♥

3. #thatPOWER ~ will.i.am, Justin Bieber ♥

4. Party in the U.S.A ~ Miley Cyrus ♥

5. Song 2 u ~ Victorious cast ♥

6. We got the power - Loreen ♥

7. Roar ~ Katy Perry ♥

8. Locked out of heaven ~ Bruno Mars ♥

9. We Can't Stop ~ Miley Cyrus ♥

10. Baby ~ Justin Bieber ♥

11. Pink fluffy unicorns dancing on rainbows ~ [Minns inte] ♥

12. True friend ~ Hannah Montana/Miley Cyrus ♥

13. Wings ~ Little mix ♥

14. About you now ~ Miranda Cosgrove ♥

15. Bad reputation ~ Avril Lavigne ♥

16. He was'nt ~ Avril Lavigne ♥

17. Treasure ~ Bruno Mars ♥

18. Best friends forever ~ Briant Oden ♥

19. Turistens klagan ~ Cornelis Vreeswijk (Spelades på mitt dop) ♥ 

20. Brand new day ~ Amy Diamond ♥

Typ de. xD



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards