orimligt

Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

Alla mina Edits

Av Amanda ♥ - 7 januari 2014 10:54

 
 
taranée

taranée

7 januari 2014 14:47

Du frågade hur man fick sådär genomskinligt och jag kan förklara det nu. Först kopierar du den här länken:

1.
<html> <head> <style type="text/css"><style type="text/css">
img{opacity: 1;
-webkit-transition: opacity 0.7s linear;
-webkit-transition: all 0.5s ease-out;
-moz-transition: all 0.5s ease-out;
transition: all 0.5s ease-out;}
img:hover{opacity: 0.6;
-webkit-transition: opacity 0.7s linear;
-webkit-transition: all 0.3s ease-out;
-moz-transition: all 0.3s ease-out;
transition: all 0.3s ease-out;}
</style></style> </head> <body> <b> <br> <a href="mypage.htm"></a> <br> <a href="mypage.htm"></a> </b> </body> </html>

2.Sen så går du bara in på menyavdelningar, klickar på skapa ny avdelning och byter till HTML-kod och så klistrar du in koden. Sen sparar du och klart.

http://msptaranee.bloggplatsen.se

Amanda ♥

7 januari 2014 17:10

Tack så mycket har velat göra så jätte länge, men ingen har sagt koden till mig.. :c TACK!

 
Sandra

Sandra

7 januari 2014 18:13

Hej! Så fin blogg du har och så fina edits! Jag undrar, jag har en frågestund på min blogg och vill gärna ha fler frågor. Kan du ställa mig några? Frågestunden hittar du genom att klicka FRÅGESTUND länken i menyn högst upp. Du klickar på länken och sen ser du ett inlägg. Kommentera dina frågor i det inlägget. Tack!

- Sandra

http://mymagazine.bloggplatsen.se

Amanda ♥

8 januari 2014 17:11

Tack, tack! Du har också en fin blogg. :) Såklart jag kan ställa några frågor, det är alltid kul att fråga och sen få svar, heh. :3


/Amanda

 
Emeline

Emeline

8 januari 2014 17:30

Nej men skoooja vad cooola! SNÄLLA SÄG APPAR??♥♥
Du kan skriva som kommentar, jag shoutotar din blogg då :p
HAHA!♥ (i'm @emmeuknoow on instagraaaam)

http://threewishes.devote.se

Amanda ♥

8 januari 2014 17:41

Haha jag vet att du är @emmeuknoow men tyvär säger jag inte de apparna till några fler än de jag redan har sagt de till, ångrar verkligen att jag sa de till de så jupp. c: ♥

 
Ingen bild

:3

8 januari 2014 18:51

Hur fick du mustashen som mus? c: Btw, awsome blogg! :D

Amanda ♥

8 januari 2014 19:04

Tack! c: Jag kan göra en sån här tutorial grejsi mojs åt dig om du vill? Okej, bra. :p

1. Gå in på cursors-4u.com
2. Välj en mus som du vill ha :3
3. Kopiera HTML-koden
4. Skapa en HTML-kods menyavdelning och klistra in koden

Hoppas du fattar. (Är inte direkt världens bästa på att förklara osv osv.) c:


/Amanda

 
Amanda

Amanda

8 januari 2014 20:33

Fin blogg!

Har precis kört igång en veckans bloggtävling på min blogg, kika in och var gärna med! :)

http://amandanygren.devote.se

Amanda ♥

9 januari 2014 16:25

Tack ♥ Såklart jag kan :)

/Amanda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards