orimligt

Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Idag ♥

Av Amanda ♥ - 11 januari 2014 18:00

Hej!  Idag ska Simon sova över hos min moster så vi åkte och lämnade de på stan, de ska shoppa - som jag gjorde med Charlotta helgen före jul. Så vi lämnade de på stan och sen åkte vi också och köpte lite saker, jag har gjort en haul på videofyme och nu kan ju även ni se de videosarna så om det är nån som vill kolla på den eller nån av de andra videorna så är det bara att klicka på de i min meny. (Den finns på den vänstra sidan där ←) Ja idag köpte jag iallafall en röd dunjacka har velat ha det ganska länge så blev rätt så glaaaaaaaad, sen köpte jag en blå/grå t-shirt, en grön skjorta (nej.. jag har inte alls blivit beroende av skjortor - NEJNEJ och så köpte jag godis också vilket jag snart har ätit upp. :x Men jag tror det räcker till ikväll också för ja man kan ju inte direkt säga att jag köpte lite. Men det gjorde inte mamma eller pappa heller så jag antar att vi är godisgrisar allihop, heh. ♥ Vi skulle egentligen ha fått våran nya dator igår och då skulle jag kunna byta namn och göra en header, redigera massa bilder osv. Vi ska köpa en Apple dator alltså en sån som är asgrym att redigera bilder med så JJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO
 :3 men ja jag får väl helt enkelt göra det när vi får den, förmodligen nån gång denna veckan. Jag ska ladda ner Photo shop och alla mina bilder kommer vara mycket, mycket finare, iallafall de redigerade.  Det ska bli så himla kul. Jag ska sitta och redigera i flera timmer, haha.  



 


/Amanda

 
 
Mayra

Mayra

11 januari 2014 22:19

Här har du en länk över hur du får fallande snöflingor på din blogg! : http://idatallhed.se/2010/october/fallande-sno-pa-bloggen.html

http://mayranarvaez.blogg.se

Amanda ♥

16 januari 2014 18:55

Tack!

 
Emeline

Emeline

12 januari 2014 11:37

Vill också ha photoshop :'c
Men var gärna med i Veckans Blogg :D

http://threewishes.devote.se

Amanda ♥

16 januari 2014 18:55

Haha okej :c - Kanske det :D

/Amanda

 
Emeline

Emeline

19 januari 2014 13:38

OH MY GOD VILKEN APP/VILKET PROGRAM ANVÄNDE DU TILL HEADERN??

http://threewishes.devote.se

Amanda ♥

20 januari 2014 17:21

HAHAHAHH WWW.PIXLR.COM OCH WWW.PICMONKEY.COM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards