orimligt

Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Grattis Charlotta ♥ & lite random om presidenter

Av Amanda ♥ - 26 januari 2014 16:00

Hej!  Imorgon fyller min moster, Charlottaaaaaa 42 år och vi ska fira henne idag.  Vi ska åka till henne halv 5 ungefär, tror jag.  Igår var vi ju på bio o resturang och idag ska vi fira Charlotta. Så vi har bara gjort roliga saker hela helgen. MEEEEEEEEN... imorgon är det måndag och skola.  Jag önskar att helgen var i typ 5 dagar och att skoldagarna var i 2/3 dagar. Om jag hade vart president hade jag bestämt att det var så. Och då hade jag vart den populäraste presidenten för då skulle jag också bestämt att man fick äta godis även fast det inte var helg.  Barrack Obama är min favorit president, det kan vara för att jag inte känner till några andra men jag tycker faktiskt att han gör många bra saker också, som att åka Sverige t.ex hehe. Om jag skulle vart president då skulle jag åkt på besök i USA och träffat Barrack Obama. Och då hade jag fått 'jogga' ner för flygplanstrappan och så skulle USAs Nationalsång (om de nu har nån, det tror jag men jaja) spelas i bakgrunden, som Barrack gjorde.  Fast jag skulle inte vara president över bara en del av världen, jag skulle vara president över hhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllaaaaaaa
aa. Men så kommer det nog aldrig bli och Barrack Obama får fortsätta med att vara den bästa och troligen enda presidenten jag vet.  Nu blev det här inlägget inte alls som jag trodde, jag hade aldrig trott att jag skulle skriva om presidenter när jag egentligen skulle skriva om Charlotta... Men så blev det. Iallafall grattis i förskott Charlotta!  Hoppas hon har gjort hallonsås till mig. 




/Amanda

 
 
Ines

Ines

28 januari 2014 11:36

Hej! Vill du göra ett länkbyte? Har ca 500 läsare.

http://nattstad.se/ineeex

Amanda ♥

4 februari 2014 17:13

Hej! Jag vill jätte gärna göra ett länkbyte med dig. Älskar din blogg. :)

 
Amal

Amal

5 februari 2014 17:47

Åh, fin blogg. Kolla gärna in min. Och just nu har jag ett inlägg där du ska gissa vilket godis det är och då vinner man en länkning ;)

http://Amalisens.blogg.se

Amanda ♥

5 februari 2014 17:58

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards