orimligt

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Amanda ♥ - 2 november 2012 15:38

För er som inte visste det så var det Halloween i Onsdags! ♥ Jag gick med min granne och kompis fanni och en av mina bästisar Amanda... Vi hade det superduperkul! Och vi skulle typ ha en tävling med några killar i våran klass (Min och Amandas Fanni är ett år yngre än oss) mensom tur var träffade vi inte på killarna xD Men det var lite om msp jag skulle säga också...: JAG ÄR SNART I LEVEL 11!!! :) Om jag bara får lite, lite mer hjälp så levlar jag! Fast det e hela 42.000 fame kvar men det känns lite eftersom man startade på att få 250.000 xD Men det var en sak till... :) Jag har en ny bästis: narnia000 hon är en av de bästa bästisarna någonsin! Hon är supersnäll♥ Jag har vart vän med henne ganska länge typ sen jag var i level 5♥ :) Här är hon:


 

Och så har det kommit ett msp magasin lägger in nåra bilder på det imon

/Amizz

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards