orimligt

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 16:33

  Jag kommer förmodligen va frisk imorgon och då får jag följa med på dansuppvisningen!!! Jag och Amanda och våran dansgrupp kommer äga!!! <3  Men just nu så ska jag äta sen ha fredagsmys (SÅKLART DET E JU FREDAG!!!!) och sen ska jag borsta tänderna, duscha och sen sova <333'3 ses imorgon läsare och ses imorgon dansuppvisning, Amanda och Msp <3 ^^


/Amizz - En glad tjej ;))

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 12:42

Och så var det en kille som sa att Gabbe raggade tjejer... Stör mig på såna personer och sen när Gabbe sa att han skulle vara tyst så sa han: på dig, på dig, på dig :), på dig, på dig och på dig o.s.v orka med såna personer... x-o


/amanda

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 12:36

 

 

 

cindy22, Alexh33 och Gabbe29... Louise (min bästis) e Gabb29's lillasyster nämligen.... Tyvär tror jag inte att Gabbe synstes men han är där nere vid vännerna xD Jo hans keps syntes på bilden med cindy xDDD


/Amanda



Av Amanda ♥ - 16 november 2012 11:53

Ja ville bara säga hej till er ;)) och skriva lite saker bara...

Jag gillar mat, godis, dans, sång, dator, blogga, Msp, coola jag och mina kompisar♥♥♥

Jag brukar spela dator, blogga, vara med kompisar, dansa och sjunga♥ ^^


Men det där var ju lönlöst det visste ni la redan???!!! eller? Gjorde ni inte det så är det här det första inlägget ni läser på den här bloggen för annars skulle du veta allt det där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (Förhoppningsvis)


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 11:16

Japp.. Har suttit här och slöat och sett på TV och spelat typ hela tiden fram tills klockan är 12 och mamma kmr hem...♥ Och då kan jag äntligen göra någonting kanske... DET SUGER ATT VARA SJUK!!! Och klassen e och badar också!!! ;((


/Amizz

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 11:07

Jag har gjort ett collage till mina bästisar: Amanda, Linnea och Louise♥ Tillsammans blir vi A-L-L-A och vi har en klubb som heter det <3333'3 ^^ Älskar er ;))

 


       Amanda & Linnea      +      Louise & Amanda      =      A-L-L-A♥♥♥

       Älskar er ni är de bästa vännerna man kan ösnka sig!!! ^^ <333'3


/Amizz

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 10:52

Jag hittar inte mitt snyggaste kort i datorn!!! ;( Hoppas att det inte e borta!!! Jag tycker det är det coolaste kortet som jag har tagit på mig själv... xD


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 10:42

Ja här är sidvisnings (bilden). Ni kanske inte tycker att 22 besökare och att de kollade på 54 sidor var så mycket men det tycker jag...  Tack alla läsare för att ni är mina läsare <3

 

/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards