orimligt

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Amanda ♥ - 17 november 2012 14:59

 

Tycker jag är så söt där <3

/Amizz

Av Amanda ♥ - 17 november 2012 14:47


Ja här e dagens look... som jag gjorde i en artbook då... För det är nämligen så man gör för att ta et tkort på looken. Och sen klickar man på  en knapp som det står Prt Sc på som oftast finns brevid Delete knappen. Sen skapar man en Paint. Klickar på Redigera och sen på klistra in så kommer hela din internet/nåt annat skärm upp. Sedan är det bara att markera och sen högerklicka och sen klipp ut eller kopiera. Sen kan du ta bort den Painten. Sen öppnar du en ny Paint och klickar på Raeigera och sen klistra in :) Men det var inte det jag skulle säga utan om man kollar på min hudfärg där nere så är den mycket ljusare än i artbook grejen:

  

KONSTIGT TYCKER JAG! xDDD

/Amanda

     




Av Amanda ♥ - 17 november 2012 14:08

  Tänkte bara göra lite "reklam" för Linnea, Louise och Amanda's Msp gubbar xD (Mina bästisar irl alltså)


Här e Louise 

  



Här e Linnea

  



Här är Amanda

  


Visst är de söta!!! 


/Amanda





Av Amanda ♥ - 17 november 2012 14:05

Har tjänat 30.000 fame sen igår tack alliohopa! ♥

Så jag levlar snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)) Asså inte snart men ja ni fattar xD....


/Amanda

Av Amanda ♥ - 17 november 2012 13:45

Jag e lite friskare nu och jag var på uppvisningen!!! ♥♥♥ ;)) Vi var superduperdupersuperbra!!!! Kanske kan få upp en video från mammas mobil om jag kommer ihåg hur man gör.   


/Amizz

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards