orimligt

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Amanda ♥ - 15 november 2012 14:36

Här är min lilla lacayo♥ Är gift med honom♥♥♥ Hela hans namn är: lacayo123

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 november 2012 11:12


(Den här "sagan" har min kusin Alexander och min brorsa Simon ställt upp på att vara med på en massa roliga kort xD)


Det var en gång två riddare som hette Alexander och Simon. De skulle strida mot varandra i en turnering (Typ)...


 

Alexander ställde sig och gjorde sig förberedd att gå till attack xD


 

De började att strida :o


 

Det var en lång strid och Simon verkade vinna...


 

Men Alexander var stark!!!  


 

Sedan såg det mer ut som att Alexander skulle vinna!!!! :o Vem vinner egentligen???


 

Men Simon slet sig loss!!!! Man vet verkligen inte vem som vinner!!!   


 

Han slog till Alexander!!!! Vem vinner det här egentligen?! Det börjar bli rätt tröttsamt xD


 

De tappade sina vapen... vad händer nu då?


 

Jo de tar upp de igen och striden fortsätter!!!   


Ja stackars Alexander det ser ut som att Simon vann men....


   

När priset skulle delas ut nästa morgon var inte Simon där!   


 

Alexander gick då på någon annan istället xD


 

Han blev så ledsen skulle man aldrig få veta vem som vann? Isåfall var ju den här historien lönlös!!!   


 

Samtidigt i Florida: Simon e på semester xD Men han skulle ju vinna ^^


 

Så istället vann Alexander. Priset var: En ryggkliare   


SLUT!!!


/Amanda och hennes kusin och brorsa ♥


Av Amanda ♥ - 15 november 2012 11:04

Ja här e ju jag!!!

 


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 15 november 2012 10:53

Den kanske inte är den mest genomtänkta nånsin men jag tycker den blev fin iallfall! :) vad tycker ni???


/Amizz

Av Amanda ♥ - 15 november 2012 09:16

Nu när jag e sjuk så får jag väl komma på en massa saker som jag ska göra... Iallafall här är dagens look:


 

/Amizz

Av Amanda ♥ - 15 november 2012 09:10

E sjuk idag...   Vill bara till skolan och mina kompisar...! Och så e det baddag imorgon... Vill inte missa det men det gör jag förmodligen ;( Jag har ont i: halsen, huvudet och i näsan. Jag är snorig och snuvig och det känns som att mina ben domnar när jag lägger mig ner...


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards