orimligt

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda ♥ - 17 september 2013 14:42

Hej! Jag har nästan nyss kommit hem från skolan eller ja jag kom och sen städade jag rummet så jag vet inte. HAHAH smart att skriva det Amanda, smart. Aja i skolan gjorde vi inget speciellt men igår på morgonen tog nästan alla tjejer Livmoderhalscancer sprutan. Den gjorde inte så ont som jag trodde att den skulle göra och jag har aldrig direkt varit rädd för spruter osv så det gick faktiskt väldigt bra. Den satt i armen i 7 sekunder men det gjorde bara pytte lite ont de 2 sista sekunderna. Så jepp det gick bra. - Man fick kakor och saft efter också så det gick faktiskt VÄLDIGT bra, hehe. ♥ Sen när vi hade tagit sprutan åkte vi och sen en teater som hette Tant presidenten.. o.o Jag tyckte inte den var så bra men den var rätt så rolig ibland om jag skulle betygsatt den skulle jag nog gett den 3 av 5.Jag tror inte att det var någon i klassen som tyckte att den var super bra men den var okej iallafall. Den här veckan ska vi göra ganska mycket roliga saker i skolan igår var vi ju på teater, idag gjorde vi inget speciellt men imorgon ska vi springa så många varv vi kan runt skolan, på Torsdag är det Elevensval (jag fick Natur bild+slöjd, jag vet inte vad vi ska göra eller nåt men jag tror det kommer bli ganska kul) och på Fredag ska vi åka och bada och sen åka till ******** fästning. Så vi ska nästan bara göra roliga saker den här veckan. Nu har jag inte så mycket mer att säga förutom .. hejdå :3  
 

 

     
Haha, nån som vill komma hit och bada?? 14 grader ni vet. 
     

H E J D Å  M I N A  F I N A  L Ä S A R E  ♥

 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 15 september 2013 16:42

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 september 2013 16:32

Hej! Innan sommarn skrev jag att jag skulle göra en glass topplista alltså skulle jag skriva upp alla glassar jag åt under sommaren och sen 'utse' den BÄSTA GLASSEN ♥ Ingen kanske kommer ihåg det men jaja.  


 

'VINNAREN' BLEV HALLON SORBET ♥


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 september 2013 14:57

 

Av Amanda ♥ - 14 september 2013 13:48

Nu drar jag till mormor och morfar :*

Av Amanda ♥ - 14 september 2013 12:26


Just nu är jag bara hemma men sen ska jag till mormor och morfar (inne i Göteborg) så då ska jag byta kläder. xD Så det här är typ Dagens look 1.  



/Amanda

Av Amanda ♥ - 14 september 2013 11:31

Hej! Igår var ju jag, Linnea, Louise och Amanda - A-L-L-A och shoppade och DET VAR DEN BÄSTA DAGEN. ♥ Efter skolan gick de hem och hämtade pengar o.s.v och sen kom Amanda till mig och så åkte jag, hon och mamma och hämtade Linnea och Louise, sen när vi kom fram sa vi hejdå till mamma. :3 Vi gick till Lindex, The body shop, MQ, Jeanette & company, Gotte grisen, Pralin boden, Fröknarna bus och ett café.  Jag köpte:


   

 

   

 

Världens bästa dag med de bästa i världen ♥


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 13 september 2013 13:45

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards