orimligt

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Amanda ♥ - 9 maj 2013 11:37

Det lät nyss Hohohohoho från datorn. OCH JAG VET INTE VAD DET VAR SOM LÄT! JAG BLIR GALEN PÅ SÅNT HÄR, JAG VILL VETA!!!  DET ÄR SÅ JOBBIGT ATT INTE VETA. o.o FÖR DÅ VET MAN JU INTE VAD DET VAR SOM LÄT.. OCH DÅ VET MAN INTE OM DET VAR NÅT VIKTIGT ELLER OM DET VAR NÅT... JA. DET LÄT TYP SOM EN TOMTE SOM SA HOHOHOHOHO! DET VAR FAKTISKT RÄTT ROLIGT ÄVEN FAST JAG BLIR GALEN PÅ ATT INTE VETA. :3 Btw har lov i 4 dagar = YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Lite musik för att fira? C: Haha. xd


Locked out of heaven - Bruno Mars


Just the way you are- Bruno Mars


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards