orimligt

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Amanda ♥ - 13 maj 2013 19:58

Kolla bara vad fin bid. Bilden är tagen av Ewe (kallar hon sig på kik iaf) jag tror att hon heter Ewelina.. cx  

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 13 maj 2013 19:11

Hej! Har fått in 1 nytt "bidrag" till fototävlingen. FRÅN LINNEA!!!! 

 

Jätte fin bild, eller hur? Ni MÅSTE verkligen rösta sen.. c:


/Amanda


Av Amanda ♥ - 13 maj 2013 18:16

..fick vi veta vilka vi skulle sova med på Bondgården. Jag kom med i den enda minigruppen. Det blev jag, Linnea och Michelle. Alla andra grupper var typ 5-6-7 stycken...Och jag vet inte om Michelle ska sova över så annars blir'e bara jag och Linnea så då blir det som att jag sover över hos Linnea eller att hon sover över hos mig. Och om Michelle sover över så blir det ju som att jag, Michelle OCH Linnea sover över tillsammans. HAHHAHAHA. Aa det blir nog bra. c: Just nu... skypar jag med Linnea, Alexandrarna och Josef. :3


 


/Amanda     

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards