orimligt

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Amanda ♥ - 17 maj 2013 13:55

Hej! Har precis kommit hem från klassresan. Det har vart jätte kul. Första dagen vi var där (Torsdag) så gick vi på en rundtur - som alla som gick i klassen förut redan har gått på. Men de nya hade inte det och om vi inte hade gått den rundturen hade vi inte fått se korna och fåren/lammen.Tyvär tog jag inga bilder. Och en av killarnas pappa kallade mig, Linnea, Michelle och andra för elaka saker... typ som hjärndöd, döv som en guldfisk, knäppa, miffon, korkade och sånt där! Jag blev jätte arg och rädd för honom. :c Men nu ska jag vara med Alexander. cx Hejdå!


/Amanda 

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards