orimligt

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Amanda ♥ - 20 maj 2013 13:21



TJÄÄÄNA BÄÄNÄNA! C: HAR NYSS KOMMIT HEM FRÅN CYKELTUREN. VI CYKLADE CA 16 MIL OCH GICK TYP EN HALV KILOMETER UPP FÖR ETT BERG... KUUUUL! NEJ INTE DIREKT INTE ATT GÅ IAF. ^^ JAG CYKLADE MEST MED JENNY OCH MATILDA I 5:AN. (SÅ NI BARA VET SÅ ÄR INTE MATILDA I 5:AN MATTI=SNYGG) cx VI CYKLADE TILL KUNGÄLV.JAG HADE MED MIG FÖR LITE MATSÄCK (EN MACKA OCH EN FLASKA KALL OBOY) SÅ NU ÄTER JAG NUDLAR. NAMMI NAMMI!  *O* NUDLAR ÄR VÄRDA MER ÄN VAD DE ÄR VÄRDA FÖR DIG... (OM DU INTE ÄLSKAR DE OCH DYRKAR DE) FÖR DET GÖR JAG! JAG TYCKER OM DE SÅ MKT ATT JAG SKULLE KUNNA ÄTA PIZZA ELLER NUDLAR VARJE DAG OCH PIZZA ÄR MIN FAVORITMAT. JAG  MAT 


 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 20 maj 2013 08:08

Godmorgon! c: Ska ha Elevensval idag och jag fick cykling, typ. xd Så jag har sovmorgon och ska va i skolan klockan 9. :3 Så just nu spelar jag msp och kollar insta. Men snart ska jag göra mig i ordning för att cykla till skolan... Ja det var allt just nu. Ses ;*  


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards