orimligt

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 11:07

Jag har gjort ett collage till mina bästisar: Amanda, Linnea och Louise♥ Tillsammans blir vi A-L-L-A och vi har en klubb som heter det <3333'3 ^^ Älskar er ;))

 


       Amanda & Linnea      +      Louise & Amanda      =      A-L-L-A♥♥♥

       Älskar er ni är de bästa vännerna man kan ösnka sig!!! ^^ <333'3


/Amizz

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 10:52

Jag hittar inte mitt snyggaste kort i datorn!!! ;( Hoppas att det inte e borta!!! Jag tycker det är det coolaste kortet som jag har tagit på mig själv... xD


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 10:42

Ja här är sidvisnings (bilden). Ni kanske inte tycker att 22 besökare och att de kollade på 54 sidor var så mycket men det tycker jag...  Tack alla läsare för att ni är mina läsare <3

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 10:17

Jag har reklam för bloggen på google xD sök bara på cuteybeauty.bloggplatsen.se så kmr det upp!!!♥ 

Och förut kom det upp bilder på mig... Och de var super fula xDDD ^^ <3

Och ♥£lla♥'s blogg kmr det också upp reklam för eftersom jag har gjort en av hennes headrar... ;))


/Amanda


Av Amanda ♥ - 16 november 2012 10:01

Zlatan gjorde ju alla 4 mål i matchen som Sverige vann mot England :) En av hans mål var ju typ en taekwon-do spark... Visste ni att han gick i taekwon-do när han var ung   Han tog faktiskt svart bälte ^^

En av mina tränare har också svart bälte ;)) Jag hoppas på att bli kändis när jag blir stor <3 Antingen i dans, sång, fotboll eller taekwon-do ja egentligen går vad som helst bra xD ♥♥♥ Helst dans eller sång för det älskar jag och det gör jag hela tiden (Dansar och sjunger asså). <3


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 09:41

Vill du ha en header isåfall kolla kategorin: Vill du ha en header? ♥ Så kan du se vad de kostar om du vill ha en och om det är jag som ska göra den åt dig♥♥♥ :)


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 november 2012 09:27

Ja här är dagens look <3 E fortfarande sjuk så ni bara vet ;(

 

/amizz

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards