orimligt

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda ♥ - 20 december 2012 17:33

På Julavslutningen så hade vi allsång. Men vi hade bara allsång ingen fick uppträda med nåt annat för att de som skulle fixa "programmet" gjorde inte det! Jag och min kompis skulle läsa del 2 av våran fantastiska saga Kramis Jul :D Men så blev det inte. Efter avslutningen så följde min kompis Julia med mig hem.(Hon är en av de som började i min klass i somras) Vi gjorde en parfym, "lekte" med pet shops och så gick vi över till min granne/kompis Fanni. Jag har haft en jätte bra dag har ni? Hoppas det <3 Och så hjälpte jag Julia att göra en egen blogg! Den fick heta julle-love.bloggplatsen.se gå in på den!!! ;))


/Amanda

Av Amanda ♥ - 20 december 2012 08:30

Hejj! Det är Julavslutning klockan 9 idag! Det ska bli sååååååå skönt med lov! Men nä rjag loggadein på Msp så såg jag det här:

 

Ett till hatbrev... Egentligen bryr jag mig inte så myckt eftersom jag vet att jag inte har gjort nåt dumt. Men tydligen så vill folk traggisera mig. Även fast jag inte har gjort någonting. Jaja bara glad känslor nu! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 19 december 2012 17:44

Det ser lite konstigt ut med alla sådär på rad (Alla djuren) men spelar roll det är ju supersöta och coola djur! Gillar ni de? :)


/Amanda

Av Amanda ♥ - 19 december 2012 17:36

Nu kan ni ta hand om en hamster också!!! :) jag ska fixa en sköldpadda, en spindel, en pingvin, en groda och fiskar också!!! :D och kanske några fler djur! (Älskar djur!!!!)


/Amanda

Av Amanda ♥ - 19 december 2012 17:28

Japp! Jag har fixat en muspekare som ni kanske ser. Och så har jag fixat så att ni kan ta hand om en hund och jag ska försöka fixa så att ni kan ta hand om en hamster också! Hoppas ni tycker om det lika mcyket som jag tycker om det! Jag älskar att ta hand om den där hunden för jag vill ha en hund på ritkigt. Mamma säger att vi kanske ska köpa en hund när jag fyller 13...  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 19 december 2012 16:14

Imorgon är det Julavslutning! Jag och min kompis ska kanske läsa upp del 2 av en saga som vi har skrivit. Sedan direkt efter ska jag och min familj åka på Julbord....   (Nej inte direkt den smileyn va... :D) snarare den här   ... Iallafall så ska det bli jätteskönt med Jullov! Jag ska bara slappa och ha det superbra i 2 veckor! Kanske åka lite pulka och vara med kompisar också! Och sen är det ju Julafton snart!!! LÄNGTAR SUPER MYCKET! Du då? Längtar du?

Här är en fin vinter och jul bilder:


 

Visst är den fin! :)



/Amanda

Av Amanda ♥ - 17 december 2012 14:55

Jag skulle ha lagt in filmen här... men den har fel fortmat! ;( Om nån vet hur man ändrar fortmat på den så kan ni gärna kommentera det. Snälla! Ni kan få en present från ö-listan på msp om det behövs snälla säg bara om ni vet hur man gör. Tack på förhand ^^


/Amanda


Av Amanda ♥ - 17 december 2012 14:42


Här är dagens look. Kolla:

 

Tycker ni den är söt?! :3

/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards