orimligt

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda ♥ - 10 december 2012 16:45

Några på Msp har frågat om jag inte kan lägga ut lite fler bilder på mig på bloggen... Så jag tänkte så här om de vill ha bider varför inte lägga ut en hel film?! Så det ska jag göra strax ;3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 10 december 2012 16:40

Japp! Jag har klippt bort 10 centimeter av mitt underbara hår!!! Kolla själv <3


 

Ni kanske inte märker nåt eftersom ni kanske inte har sett en bild på mitt hår förut :D Men jag ser en väldigt stor förändrin...


/En tjej med 10 centimeter kortare hår än förut som heter Amanda <3

Av Amanda ♥ - 10 december 2012 14:53

Jappp jag blev level 12 för typ 2 dagar sen!!!! <3333'3 ^^ Tack allihopa för att ni har hjälpt mig så mycket och jag vill bara säga:

- Ni är de snällaste vännerna som man kan önska sig! Ni finns alltid där för mig och jag finns alltid där för er! (Hoppas jag) Om jag inte gör det får ni säga till!!! :3 Förresten ska nog göra en ny header och sen ändra "temat" på bloggen!!! Hoppas ni kommer att gilla det lika mycket som ni gillar det jag har nu <3


/Amizz

Av Amanda ♥ - 10 december 2012 14:42

Jag fixade så att bloggen kom med d  är högst upp i rampljuset så förmodligen kommer jag att få flera läsare nu!!!  Du kanske till och med är en av de nya läsarna... ^^ Ja jag har bevis!:


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 9 december 2012 15:37

Vad gör ni idag då? Jag har haft det superkul hela helgen!!! Jag kan tyvär inte berätta vad jag har gjort för det är lite hemligt 8D Om ni verkligen vill veta... --------> skicka en fråga och fråga det ^^ ses!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 3 december 2012 14:28

Nu har snön kommit! Det har snöat exakt hela dagen...   Jag älskar snö! Man kan göra allting förutom att bada i havet eller det finns väl fler saker man inte kan göra men ändå. ^^ Ska ta några kort på snön lägger in det sen.


/Amanda

Av Amanda ♥ - 2 december 2012 14:19

Ja här är en julbild som jah gjort:


  


/Amizz


Av Amanda ♥ - 2 december 2012 14:08

sorry för att jag inte har bloggat lika mycket som i November... Men det har ju faktiskt bara gått 2 dagar och sen jag började med skype så har jag liksom gjort alla ändringar lagt in bilder och allt där. Förresten mitt skype-namn är: amanda.tomic bli gärna kompis med mig så kan vi chatta. jag har ingen webbamera ller mikrofon så vi kan inte video chatta... Men jag ska få det i julklapp :) Förresten om du har Msp och är min vän och är inloggad på julafton och är snäll mot mig så kanske du nästa morgon när du loggar in ser att du har fått en present :)) Från: MIG! Och om du inte kan vara inloggad då kan du alltid ge mig en auto och sen kolla min artbook och välja ett nummer på en av luckorna i artbooken och om du då tar rätt nummer så får du en present. Självklart kan du få en present utan att ge mig en auto även om du inte är inloggad på julafton om du är riktigt snäll. Liksom alla kan ju inte vara inloggad på Julafton. Jag kanske ionte ens kan vara det   ... Då blir det ju väldigt struligt :D En sak till. Jag har bakat idag med mamma kanske lägger in bilder på det senare under veckan/månaden/året :D Ses!


/Amizz

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards