orimligt

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda ♥ - 12 december 2012 15:10

Jag trodde att jag bara hade "fan's" men tydligen inte!!!! ;((  Kolla bara vad en tjej skrev i min gästbok!

 

Vad har gjort dig snygging9000???? INGENTING!


/Amanda



Av Amanda ♥ - 12 december 2012 14:49

...bloggen på något sätt? Tycker ni   ^^ Om ni tycker det skulle det vara snällt om ni kunde kommentera det här på bloggen eller mejla det till mig på msp <3 Så ska jag försöka göra de förbättringarna så gott jag kan ;)) Hoppas ni tycker om bloggen som den är också men det tror jag väl! Annars skulle in nog inte kolla.... ;D


/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 december 2012 14:07

Hejj! vad gör ni?   xD I skolan hade vi matte, svenska, SO och gympa ;)) Jag är så "bra" på matte så jag får jobba med datorn istället för matteboken men jag hade helldre jobbat med boken faktiskt... Jag älskar gympa. Men jag hade superont i huvudet hela dagen.


/Amizz

Av Amanda ♥ - 11 december 2012 08:01

Just nu är jag i skolan :D ses senare!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 10 december 2012 19:02

Det var super bra avsnitt den här gången! Men det är så synd att det bara är i en kvart...Tog en bild den blev lite ful men det är en bild iallafall <3 Dålig kvalitet men det spelar nog ingen roll... eller???


 


Älskar er kompisar!!! Ni som kollar bloggen asså...;3


/Amizz

Av Amanda ♥ - 10 december 2012 18:46

Nu ser jag på Julkalender ^^ Jag tycker den är riktigt bra i år jag gillar hon där Saga... Hon verkar cool   Och de där tjejern ai hennes nya klass hatar jag... xO ses måste kolla nu!!!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 10 december 2012 17:35

Lägger in några kort sålänge då så lägger jag upp videon sen... om det går asså ;D Förresten KP kom idag ^^ och idag kom det en extra tidning med typ 30 planscher!!! ;3 Älskarejj Kp!


 

Lägger in några kortpå mig sen :D måste läsa Kp nu!!!


/Amanda



Av Amanda ♥ - 10 december 2012 17:00

Det funkade inte att laddda upp videoklippet ska se om jag kakn lägga in det typ imorgon eller nåt... ;(( sorry


/Amizz

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards