orimligt

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda ♥ - 20 januari 2013 13:00

Förlåt... Men du loggade aldrig in samtidigt som jag var inne... Därför gjorde jag slut... och då frågade mio$ chans på mig igen   och jag sa, ja! Och han loggar in samma tider som jag och han loggar in på skype, påtal om skype så frågade jag om han ville gifta sig (På Msp) och det vilel han. Jag har tillochmed gjort en grej i paint till honom. Lite överdrivet kanske eftersom jag inte känner honom på riktigt men ändå jag hadeinget att göra!    

Och nu till en helt annan sak ----> Min telefon svarare xD Min farfar ringde till mig när jag var "borta" trodde mamma och pappa... (Jag var hos Louise!) Och sen ringde farfar mig på skype idag och sa: - Din telefonsvarare är ju jätterolig. Så ringde han sin dotter (Min faster) och sa att hon skulle ringa mig och lyssna på den. Det gjorde hon och hon tyckte också att den var jätte rolig. Sen så ringde min telefon en gång till och jag trodde att det var hon som ville prata med mig. Men det var min andra faster som också ville lyssna på den, jag svarade. Nr 2 som ringde har flyttat till London också... Om hon ringde från London så blev det nog lite dyrt. Förlåt...  


/Amanda


Av Amanda ♥ - 18 januari 2013 09:36

Är sjuk idag jag har ont i huvudet, ont i halsen, träningsverk (Från taekwon-don), är tät i näsan och det rinner snor ur näsan ;D men det gör ju egentligen inte så mycket och det var inte alls det jag skulle säga xD. Jag skulle berätta vad jag gjorde igår!Jag och Louise red på en PandaHäst! ^^ (Det var en häst med ett panda huvud! xD) Och så var vi på ett möte om det ska bli nåt fotbollslag för 02/03 tjejer i Nödinge som vi kan spela i. Om du är 10/9 år, bor nära Nödinge och vill spela fotboll kommentera då! För om de inte får ihop flera tjejer som vill spela så blir det inget lag... Och jag vill verkligen spela fotboll!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 14 januari 2013 19:53

Ja läs rubriken... Jag ramlade i trappan för några timmar sen det gjorde jätte ont! x( Förresten jag har påbörjat en ny serie på Msp som heter "Bästisar" och ånsålänge finns det 2 delar. Se? <3
PS. Det här inlägget är tidsinställt :D

/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 januari 2013 18:40

Har gjort en ny serie på Msp! den heter Mobbad-Poppis-Dumpad... och den har 7 delar . Den mest kollade delen är del 3. Jag skäms lite över den ;). Jag kom inte på nåt som en tjej och hennes kille skulle göra så de fick slå hångelrekord :D. Aa ganska skämmigt va? Aja KOLLA PÅ SERIEN!!! De som har sett den tycker att den var jättebra, vad tror du att du kommer tycka? Jag tror att du kommer att tycka att den är skitbra! xD


/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 januari 2013 18:33

Det kan bli en bra kväll han var faktiskt rätt lugn (Brorsans kompis) Han gjorde inte som hans kompisar brukar göra ibland typ skrika, rapa, skratta skithögt och sånt   . Så det kommer nog gå ganksa bra. Ses senare ^^


/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 januari 2013 18:02

Idag ska brorsans kompis sova över. Det ska inte bli så kul  . Men det var inte det jag skulle säga... idag åkte jag pulka med Alexander, Alexander och Haris i min klass. Sen gick vi in och spelade Wii. först spelade vi Super Mario sen spelade vi Just Dance det var superkul men sen behövde Haris gå hem. Och då körde vi kurragömma och sen mörk kurragömma det var jätte kul !  Vi körde det några gånger men sen klockan 5 så behövde de gå hem. Nu ska vi äta med brorsans kompis vid bordet och det är Taco idag ville äta det själv... x( Aja! ses <3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 9 januari 2013 17:08

Har ränsat min vänlista tillsammans med Amanda.Vi ränsade bort 200 vänner idag och igår ränsade jag bort 200 själv. Sorry alla ni som har blivit bortagna men jag vill bara ha kvar de som jag chattar mws mycket och som jag känner i riktiga livet - IRL! Vi skrattade rätt mycket också vissa mspare hade skrivit väldigt konstiga saker i sina vgd rutor eller så hade de på sig väldigt konstiga kläder, sorry. Vi hade det iallafall jättekul (Enligt mig) .


/Amanda

Av Amanda ♥ - 7 januari 2013 12:12

Har bestämt mig för att ha frågestund!♥

Du kan fråga vad du vill fram tills klockan 18.00 (kl 6) den 15 Januari. Den bästa frågan kommer jag att svara på i ett inlägg och länka till den personens blogg (om den har nån) eller skriva namnet på den personens msp gubbe (om den har nån).

För att komma direkt dit där du kan skicka din fråga:

KLICKA HÄR!!! -----> http://cuteybeauty.bloggplatsen.se/fragor/

Tack på förhand du som skickar en fråga!


/Amanda


Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards