orimligt

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda ♥ - 24 januari 2013 19:12

Japp, jag är avstängd igen... Hatar det...   Kolla själva:

 

Igår, när jag inte var avstängd. Så chattade jag med en rätt så snäll kille som heter pål4 vi chattade en stund. Och jag tycker det är rätt coolt... Vi hade typ samma animeringar! Asså inte bara den på bilden utan många fler.  Är det inte iallafall lite coolt eller? Det tycker CRAZY jag iallafall...   

Ja jag tyckte det var jätte kul att chatta med honom men han stack bara, sen. Så då blev jag rätt sut men annars avr det en bra dag igår. <3


/Amanda


:D

Av Amanda ♥ - 23 januari 2013 17:42

  Tänkte göra ett lite större inlägg än vad jag brukar :D Blev det större eller? <3

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 23 januari 2013 17:32

Tjabba!!!   Idag så har jag vart med Louise. Vi gjorde en serie på Msp som heter Borta ;( Änsålänge finns det 2 delar! Se den! Om jag sa berätta vad den handlar om så är det lite komedi, skräck och sorligt. Jag tycker den blev jättebra, faktiskt! <3 Vi tog några roliga kort på oss och la ut på instagram också.  Om ni inte vet det så heter jag amizzcool på instagram, FÖLJ MIG! Just nu gör jag den super trökiga matteläxan -.-


Här kommer Dagens look:

 

Söt vaaa? Det tycker jag, iallafall... Jag älskar den supermycket!  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 23 januari 2013 07:56

Hejj! <3 Vi har sovmorgon idag! Så därför spelar jag på mobilen :D ses!

Av Amanda ♥ - 22 januari 2013 11:30

Tjabba, vi har valfritt. Nyss så har vi fått fylla i ett papper om oss själva :D Skoalsystern gav oss papperna... Nu är typ alla i klassen inne på msp. Ojj! Ska äta nu ;) Ses!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 21 januari 2013 20:08

Tjabba! Igår skrev jag: Don't Cry, Just Say You And Smile! I min vgd-ruta.... Och jag blev avstängd i en dag...IGEN!    Så nu är jag inloggad på min extragubbe SmileManda som du kan chatta med om du vill chatta med mig då! ^^ Så om det här händer nån mer gång så kolla om SmileManda är inloggad! Det är rätt tråkigt eftersom hon är i level 3 och på Anny5 är jag ju i level 12 liksom, snart 13! Kan jag få lite hjälp med det, förresten? <3


Här är SmileManda:

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 20 januari 2013 15:23

Som jag trodde han dumpade mig ;( Jag vill nog vara singel (Msp) tills jag hittar nån perfekt :B

/Amamda

Av Amanda ♥ - 20 januari 2013 14:11

Den här kille: bästa hund han iggar mig! Därför skrev jag så här till han (Jag skrev mer men):

 

Jag hoppas att han blev irriterad på mig!!!  Och jag vill hjälpa honom lite... han är i level 15, han är rätt söööt och snäll i början om man inte typ säger så där som jag skrev.. Då svarar han inte (Så gör inte det om du nu vill vara ihop med honom)! Han singel så jag tycker iallafall att ni ska fråga honom!  


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards