orimligt

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda ♥ - 8 maj 2013 15:47

Hej! Ska på min fasters kalas idag. c: Jag vet inte när men när mamma och pappa kommer hem ska vi åka.Ja.. just nu skypar jag med Alexander J! xd Intressant. ^^ Haha ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer... x) Aa kanske ses sen, Bajj bajj. cx


/Amanda

Av Amanda ♥ - 7 maj 2013 16:08

SKA ÄTA MIN FAVORITMAT IDAG FÖR ATT VI SKA HINNA TILL "BARNENSKVÄLL"! PIZZAAAAA!!! *Q* <33 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 7 maj 2013 15:44

Jag har aldrig fått så här många autos på 2 dagar!!! 50 stycken... TAAAAAAAAAAAAAAAACK:3 


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 7 maj 2013 14:35

Hej! Tack för de 34 autos som jag fick igår!!! Jag har aldrig fått så många.Tack, tack, taaaack! <33 Igår gjorde jag och Linnea en video till yt. Prenemurera (stavning???) xd Haha jag har bara en video och den är rätt konstig men heter Amanda Tomic iaf. Idag är det "barnenskväll" i våran klass. Vi ska uppträda för föräldrar/syskon/släkt! Jag, Linnea, Louise, Amanda och Julia har gjort en pjäs. Idag målade vi kulisser (stavning?) till scenen eller vad man ska säga. Jag, Julia och Louise målade en korridor och Amanda och Linnea målade ett klassrum. Det var jätte kul! Och det blev jätte fint. x) Nu ska jag snart gå ut så hejdå! Önska mig lycka till med uppträdandet. xD xx (:

Av Amanda ♥ - 5 maj 2013 12:17

Hej! Jag behöver lite tips om vad ni vill att jag ska skriva om.. så kan ni SNÄLLA skriva i kommentarerna om det är nåt jag inte skirver om som ni vill att jag ska börja skriva om eller om jag ska skriva lite mer om nånting.För jag vill ju veta om jag kan förbättra bloggen! cx 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 4 maj 2013 10:23

Tjenare amigos! xD  Idag ska jag ha dansuppvisning och sen Pyjamasparty! Ska bli JÄTTE KUL. c: Vi ska dansa till en låt ur Highschool musical tyvär vet jag inte vad den heter. :'D Dansen är ganska cool och jag tror att jag kan den. Datorn  här hemma laggar för mycket så jag kan inte öva på dansen hemma. Annars så hade jag kunnat öva hemma också på Blissdance hemsida men det funkar inte för datorn är så puckad! (; Men ja.. det ska iaf bli jätte kul. ^^ Sen klockan 5 så ska Amanda, Linnea och Louise sova över. <3 Och förresten jag och mamma gjorde klart tårtan igår, den blev jätte, jätte, jätte, JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE FIN!!!!! 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 3 maj 2013 15:43

Hej! Idag badade jag ju med klassen.. det var jätte kul. c: Nyss började jag och mamma med tårtan till pyjamaspartyt imorgon! Den blir jääätte fin.  Kan tyvär inte berätta hur den ser ut förrän imorgon, jag vill inte att A-L-L-A ska se den. ^^ Ja den blir iaf jätte fin. cx JAG ÄLSKAR DEN! :3 DEN ÄR SUPERFIN OCH JAG HOPPAS ATT DE OCKSÅ TYCKER OM DEN. c': Just nu lyssnar jag på lite musik, är inne på msp (allt är dött typ, inget gör nåt.. xd), bloggar :'D och kollar bloggar. x)


Thrift shop - Macklemore och Ryan Lewis 


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 3 maj 2013 15:30

 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards