orimligt

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda ♥ - 23 juli 2013 15:37

HAHAHAHAHAHAHHA



/Amanda
 

Av Amanda ♥ - 22 juli 2013 22:07

Lååång :3

Inte ful - kom inte på nåt annat, fiiniis ^^ <3

Nice :*

Noga

E rolig :')

Annorlunda (och xd) A-L-L-A <3

(Igga att jag ser ut som en fjortis, vi skulle ha Barnens kväll - uppträda and stuff i skolan och vi gjord en pjäs om mobbning och jag, Linnea och Louise var fjortismobbare så ja) c:


/Amanda

Av Amanda ♥ - 22 juli 2013 20:51

Hej jag fick nyss en fråga från en jätte gullig tjej som heter Tintin.  Hon har också en blogg (KLICKA HÄR OM DU VILL LÄSA DEN) och hon undrade om jag kunde göra ett inlägg där jag berättar om hur jag fick Mustasch-muspekaren, "Ta hand om djuren" grejsen och "Välkommen till min blogg" texten. Så ja jag tänkte göra det inlägget nu! :3  

Muspekare

 

1. Gå in på cursors-4u.com

 

2. Leta upp en muspekare som du tycker passar din blogg/som du vill ha och klicka på den (Jag valde mustaschen som är månadens favorit men om du vill hitta de andra ska du klicka på någon av "Categories")  

3. Scrolla ner en bit på sidan så kommer det här fram:

 

4. Kopiera den översta HTML-koden

 

5. Gå in på Bloggplatsen/nån annan "blogghemsida"

 

6. Logga in 

7. Klicka på Inställningar 

 

8. Och sen på Menyavdelningar 

9. Skriv in ett random namn, klicka ur "Visa namnet i menyn" och ställ in "Typ av avdelning" på HTML-kod

 

10. Höger klicka eller håll inne Ctrl+V och/eller klicka på "Klistra in"

   

11. Klistra in HTML-koden (alltså den koden som du kopierade från Cursors-4u.com)

 

OCH SEN.. ÄR DU KLAR!

 

Välkommen till min blogg (Du kan skriva något annat, vad du vill)

 

Den här gången kommer jag ta det lite snabbare eftersom det här är mycket lättare ~

 

1. Logga in på din blogg

2. Gå in på Inställningar

3. Klicka på Menyavdelningar

4. Sen på Skapa avdelning

5. Skriv in ett namn, klicka ur "Visa namnet i menyn" och ställ in "Typ av avdelning" till HTML-kod

6. Skriv in Det du vill skriva (Alltså du ska skriva det du vill skriva där det står Det du vill skriva) :'D

 


7. Skapa avdelningen

8. Sen går du in på ändra placeringar hittar den avdelningen och flyttar den dit du vill ha den, jag har min högst upp av alla

SEJ WALLA, NU ÄR DU KLAR!   


Ta hand om djuren (Du kan döpa avdelningen till vad du vill jag döpte den till "Ta hand om djuren")

 

Det här är ganska svårt så jag kommer göra det mycket enklare för er, än vad det var för mig) xD

 

1. Gå in på min blogg o.o

 

2. Scrolla ner tills du ser "Ta hand om djuren"

 

3. Klicka på det där märket i övre hörnet till vänster där det står ab så kommer det ändras till "abowman"

 

4. Då kommer du in på deras hemsida

 


5. Leta upp det/de djuret/djuren du vill ha på din blogg (genom att dubbelklicka på Gagdets kommer det fram många fler djur)

  

6. Klicka på ett av de

 

7. Kopiera "embed code"

 

8. Logga in på din blogg

9. Klicka på inställningar

10. Sen på Menyavdelningar

11. Och SEN XD på Skapa avdelning

12. Skriv in ett namn till avdelningen

13. Ändra "Typ av avdelning" till HTML-kod

14. Klistra in HTML-koden

 

(Om du vill ha flera djur samtidigt är det bara att klistra in många koder i samma menyavdelning) OCH SEJ WALLA, SÅ HAR DU DEN MED!  


Kom alltid ihåg att du alltid kan fråga, mejla, kommentera eller ja kontakta mig om du vill ha reda på hur man gör nånting som jag har på min blogg så svarar jag privat till dig eller så skriver jag ett inlägg om det. Varsågod Tintin och alla andra som undrade över det här.. Hoppas ni fattade allting.  

 

 

/Amanda

 

Av Amanda ♥ - 22 juli 2013 19:47

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Av Amanda ♥ - 22 juli 2013 17:52

Tjörn ~

 

 


Med Fanni och Simon ~

       

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 21 juli 2013 15:55

Hej! Jag vet inte om nån av er minns det men jag hade en fototävling. För typ 4 månader sen. HAHAHAH nejmen det är faktiskt sant. Det var 4 deltagare och man kunde rösta genom att kommentera eller rösta i min omröstning. Och nu tycker jag att vinnaren ska få vinna, helt enkelt. ^^ + Jag tycker att ni har haft tillräckligt med tid på er att rösta (4 månader liksom!) så ja... jag tänkte avsluta tävlingen nuu! c: VINNAREN AV MIN FOTOTÄVLING ÅR 2013 ÄR... Jazza! Grattis till dig<3 Jag vet inte om du änns minns att du deltog i tävlingen men ja... du ska ju såklart få dina priser också! HAHAH även fast du kanske inte änns minns hela tävlingen så ska du få dina priser, aa det låter ju bra. 


En gratis header/bild - håller redan på med den ^^

En länkning till din blogg jazzas.bloggplatsen.se

Ett inlägg (det här inlägget) om varför jag tror att din bild vann x)


Och jag tror inte att du har msp så ja du får inte den där presenten från min gb. xd Men ja grattis Jazza, jag kommer mejla dig nu eftersom det var så du skickade inte din anmälan så ja. GRATTIS IGEN JAZZA! 


Jazzas bild:

Jag tror att du vann tävlingen för att din bild var mest ja vad ska man säga... somrig? x) HAHAH men ja den är väldigt fin, har bra kvalité xd, det där suddiga i bakgrunden ser också väldigt fint ut och ja HELA BILDEN ÄR FIN LIKSOM! Jag tycker att du är en värdig vinnare och din bild är super fin, grattis! <3


Alla bidragren  :

       

Alla bilderna är jätte, jätte, jäääätte fina tack för att ni var med och jag hoppas att ni kanske vinner några andra tävlingar nån gång, vem vet ni kanske vinner en av mina. (Om jag har några fler) :'D <3



Såhär såg omröstningen ut när tävlingen avslutades:

 


Jazzas bild fick: 6 röster - i omröstningen

Amandas bild fick: 2 röster - i omröstningen & 2 röster - i kommentarerna

Linneas bild fick: 1 röst - i omröstningen

Ewelinas bild fick: 1 röst - i omröstningen


GRATTIS IGEN JAZZA! Bajj bajj  



/Amanda


Av Amanda ♥ - 21 juli 2013 15:29

Har inget att göra, har faktiskt väldigt, väldigt tråkigt.. har nyss klarat Max och Ella uppdraget på Panfu det är inte ett sånt där vanligt uppdrag men ja ni som spelar panfu KANSKE fattar vad jag menar. Jag brukar inte spela Panfu så ofta annars men som sagt jag har skit tråkigt så aa. Nu till det hela inlägget egentligen skulle handla om - Tycker du att jag ska skriva en novell? Isåfall, alla som tycker att jag ska skriva en novell då, gilla det här inlägget! Och om du har nån idé om vad den kan heta så kommentera gärna HAHAHAHAH. Annars kommer jag på ett namn själv.  Bajj bajj :3 



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards