orimligt

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda ♥ - 21 juli 2013 11:22

Hej igår var vi ute med båten och sen åkte vi till farmors och farfars hus på Orust. :') Det var jätte varmt och vattnet/havet var också GANSKA varmt. Inte direkt som på Cypern där havet var lika varmt som poolen men ja, varmt. Hehe. c: Vi badade, åkte båt, körde racer fart med båten (jag, Simon och pappa för mamma gillar inte när det går för fort xd), byggde en trädkoja eller vad man nu kan kalla det vi byggde den i ett av farmors och farfars trän vi har tillochmed döpt trädet: Det bästa klätterträdet. Fast det är inte det bästa man kan nästan inte änns klättra i det utan att slå sig huvudet. Men det ser väldigt coolt ut och det ser ut som att det är det bästa. x) Tyvär hade jag inte med mig mobilen när vi bygge trädkojan så jag kunde inte ta några bilder på den och vi byggde den med trä som kommer typ böja sig när/om det regnar så aa. o.o Fast jag byggde inte jag slog/sågade xd bort grenar så att man kan klättra bättre i trädet och Simon byggde ett litet, litet golv eller vad man ska säga och så hängde vi upp ett rep som en lian (stavning?). Vi skulle egentligen ha ett ganska långt rep som lian fast pappa, mamma, farmor och farfar tyckte att vi kunde strypa oss om vi hade det långa repet så vi fick ta ett rep som var ungefär en meter men det blev ca en halvmeter när vi hade hängt upp det. Så vi ska tjata lite mer nästa gång vi åker dit, så kanske vi får använda det repet... eller så får pappa åka och köpa ett riktigt tjockt rep (som lianerna i skolan) så att vi inte kan strypa oss själva med de. HAHAHAHAH  


                 

Miffad bild, jag vet (:


      


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 17 juli 2013 19:47

Slängde in en annan bild också c:

Av Amanda ♥ - 17 juli 2013 17:52

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 juli 2013 10:47

Hej! :3 Igår åkte jag mamma, pappa och Simon och köpte en iPad. HAHAHAHA nejmen det är faktiskt sant. Så nu har vi en iPad! Hehe.. lalalala... lalalala. Tack mappa (mamma och pappa). cx Det här kanske inte är så intressant men jag tänkte berätta vilka appar jag ska ladda ner och sånt, eftersom jag inte har nåt och göra. Jag menar det jag har verkligen INGET och/att göra. o.o Så aa:


Jag ska "ladda ner":

Msp appen

Instagram

Kik (kanske, eller så har jag det bara på min egna.. mobil c:)

Bloggplatsen x)

VideofyMe 

Spotify

Netflix 

Och kanske nån mer xd


"Jag heter":

cuteybeauty (Bloggplatsen) Dx

Anny5 (Msp) HAHAHAHAH

Amanda Tomic (VideofyMe) c':

amizzcool (Kik)

amizz_ (Instagram)


Jag ska ladda ner bilder på HAHAHAH:

Justin Bieber 

Hundar

Kaniner

Apor

One Direction

Mustascher!!!!

Och andra grejer som jag inte orkar skriva o.o


     

Vet inte varför jag la till bilden men inlägget kändes lite tråkigt, aja o.e


/Amanda

Av Amanda ♥ - 14 juli 2013 11:08

 

 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 14 juli 2013 10:14

GAAAAAAAH TACK SÅ HIMLA MKT!!!! :* TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK! ^^

     

TRALALALA SUPER HAPPY c: GAAAAAH OMG TACK CADDE DINA FILMER ALLTSÅ DINA FILMER OMG.


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards