orimligt

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda ♥ - 5 augusti 2013 16:36

Hej! Igår sov David (min kusin) över. Vi la oss typ klockan 11 och jag vaknade iaf klockan halv 6.. 'Kul' HAHAH nejmen. Igår på dagen var jag med Linnea och Louise innan han kom alltså. c: Innan vi gick och la oss igår gick vi ut och tog ett kvällsdopp klockan halv 10 och kom in 11 då. Hehe. Kanske lite sent för ett kvällsdopp, eller nej fresten det är ju kväll så. MOHAHAHA nejmen. ^^ Jag hade jätte kul idag, och igår och jag hoppas att David, Simon, mamma och pappa också hade det. (:       

☟ Igår på dagen såg vi på såna här roliga videos xD

 


Ps. Idag chattade jag med Matti på kik och hon fick DAMP SVAMP :)


      



/Amanda

Av Amanda ♥ - 5 augusti 2013 15:51

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 3 augusti 2013 12:02

Om ni tycker att jag liknar William Spetz lillasyster, som Hanna tycker kommentera HAHAHAH jag har aldrig sett henne men aja. Hanna tycker ju det så jag vill veta. :3 GAHAHAHA började skratta skita mycket när jag såg hennes 'fråga' xDD
 


Ps. Kolla gärna in Hannas blogg xD MyWeirdLittleLife Fresten vilket niceigt bloggnamn c;




/Amanda

Av Amanda ♥ - 2 augusti 2013 20:38

NY HEADER!  



/Amanda

Av Amanda ♥ - 2 augusti 2013 19:14

Skicka några bilder till mig som du vill ha med på din header så börjar jag direkt♥ Jag kan göra den nästan exakt som du vill ha den men jag kanske inte kan göra en sån där skit, skit snygg som vissa pro bloggare har men jag kan göra något i stil med:


 

                 

 

     

På alla headers jag gör till andra står det.. Gjord av: cuteybeauty.bloggplatsen.se eller nåt liknanade så att ni vet. Och jag gör även hela designer, det gör jag oftast. (; Alltså fixar jag en muspekare med ett tema som passar headern/det temat du vill ha, ny header, ny bakgrund och nya färger på rubriker och så.  Men om jag ska göra en header/design till dig så måste jag typ låna ditt lösenord till din blogg, jag lovar att inte hacka och jag har aldrig hackat nån jag har gjort en header till om ni vill vara säkra på det så kan ni fråga nån av de som jag har gjort headers till. Eller om ni litar på mig så är det ju bara att låta mig lägga in headern. xD Jag gör även collage o.s.v så du kan alltså välja nästan exakt hur du vill att din design ska se ut och så, det är bara att kontakta mig så gör jag en alldeles gratis header bara till dig HAHAHAH ♥ När jag gör headers/designer använder jag oftast: PICMONKEY Och jag har nyss lärt mig lite om PIXLR men jag är inte så bra på att använda det så jag använder mest Picmonkey. c:



/Amanda

Av Amanda ♥ - 2 augusti 2013 18:11

 


Hej redigerade nyss en bild och jag fattar inte hur jag gjorde det. xd Jag bara klickade och klickade men det funkade till slut! Och jag tycker faktiskt den blev ganska bra.  


   

   

/Amanda

Av Amanda ♥ - 2 augusti 2013 16:44

Hej! Nu sitter jag i bilen påväg hem från Marstrand. (: Tog inga bilder med mobilen men lägger upp en bild på en sol (tog den en annan gång). xD Det var iaf jätte bra och jag hade jätte kul! x")

Av Amanda ♥ - 2 augusti 2013 10:15

Hej! Om en timme ska jag, familjen och mina kusiner och deras familj åka till Marstrand.  Jag vet inte exakt vad vi ska göra men jag tror vi ska gå, bada och.. kanske äta glass. ^^ Haha jag vet inte. Men jag hoppas det kommer bli kul. (: Nu vet jag inte vad jag ska göra, de skulle egentligen komma klockan 10 men det var nåt annat de skulle göra först så de kommer 11. xD Så som sagt jag vet inte vad jag ska göra... Men jag har nyss startat datorn och just nu sitter jag och lyssnar på musik, bloggar och är inne på msp. c: ♥


   

Random bild x.x



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards