orimligt

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda ♥ - 21 augusti 2013 17:15


1. Jag heter Amanda

2. Jag är född 2002, den 28 April

3. Mina 3 bästisar heter Amanda, Linnea och Louise, tillsammans är vi A-L-L-A ♥

4. Jag har många jätte bra internet och irl vänner men mina absoluta bästa vänner är nog Amanda, Linnea, Louise, Julia, Tyra, Anna, Wille, Matti och 

5. Jag älskar min familj, min klass, mina vänner, apor, hundar, mustascher, pizza, lasagne, potatisgratäng, köttfärsoppa, maaaat och godis *-*

6. Mitt stjärntecken är Oxe

7. Jag började 5:an i måndags ^^

8. Mina favoritämnen är Gympa, Bild, Slöjd och Musik :333

9. Jag är lite crazy/galen <3

10. JAG ÄR inte BÄÄST MEN NÄSTAN.. TROR JAG HAHAHAH

Av Amanda ♥ - 21 augusti 2013 15:40

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig 

Dag 2 – Min favoritårstid
Dag 3 – Innehållet i min väska
Dag 4 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 5 – En bild på någon eller något som har stor inverkan på mig 
Dag 6 – Typ av killar jag faller för
Dag 7 – Min favorithögtid
Dag 8 – Bild på mig och min bästa vän
Dag 9 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 10 – Mitt drömbröllop
Dag 11 – En bild på mig själv för ett år sen
Dag 12 – Någonting jag ångrar
Dag 13 – Ett brev till mina föräldrar
Dag 14 – Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt, arg
Dag 15 – Min favoritfilm
Dag 16 – En låt som gör mig lycklig
Dag 17 – Vem skulle jag vilja byta liv med för en dag och varför? 
Dag 18 – Mitt favoritplagg
Dag 19 – Ett foto på en plats du varit på 
Dag 20 – Ett foto på mig från förra året och en från nu

Kommer nog inte göra en varje dag utan jag kommer göra några varje dag om ni fattar vad jag menar HAHAHAH



/Amanda

Av Amanda ♥ - 20 augusti 2013 19:07

Jag hoppas ni orkar se hela filmen, för det är verkligen värt det ♥ 


Cyberbully



/Amanda      

Av Amanda ♥ - 19 augusti 2013 19:10

Jepp, idag var det skola då. Det var faktiskt en ganska bra dag för vi bara målade med vattenfärg hela dagen och jag älskar ju att måla/rita om ni inte visste det.  Så aa det var typ den bästa dan. Nejmen det var det inte alls för det kommer Louises pyjamasparty va. :3 Sen efter skolan var jag en stund med A-L-L-A och sen gick jag, Linnea och Amanda hem till Linnea. cx Hos henne gjorde vi en barbie film och jag tror.. vi skrattade mer än vad vi spelade in HAHAHAH. Amanda/Linnea om ni läser det här så ska ni veta att Bert är den bästa förnuftiga modellen eller vad man nu ska säga i hela världen.  Imorgon ska vi upp till sjön med våra fadderbarn, bada och sånt där xd (första veckan gör vi lite roligare saker än vanligt, etfersom det är första veckan) så denna veckan ska vi vara vid sjön, 2 gånger tror jag och paddla det är iallafall det jag kommer ihåg. Vi ska säkert göra massa andra saker som jag har glömt. owo Men.. Ja vi ses imorgon efter skolan. ,_, Ciao!  

       

 
FÖR ER SOM ÄR INTRESSERADE SÅ HADE JAG PÅ MIG DEN TRÖJAN ^ OCH ETT PAR SVARTA JEANS PEDDO SMILE  HAHAHAHAH


  

  

Nu sitter man och lyssnar på musik och chillar framför datorn. c: 

 

Bjuder på den dåliga bilden som jag tog med min webbkamera ~


/Amanda

Av Amanda ♥ - 18 augusti 2013 19:07

Skola imorgon ,_, #blää Så kommer snart lägga upp ett inlägg om min SKOLOUTFIT för imorgon HAHAHAH men ja. c:



/Amanda

Av Amanda ♥ - 18 augusti 2013 18:02

  



/Amanda

Ps. Alla såna här bilder har jag hittat själv, redigerat själv och gjort collage med själv så jag märker FAKTISKT om du kopierar. x.x

Av Amanda ♥ - 18 augusti 2013 17:00

 



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards