orimligt

Alla inlägg under augusti 2013

-

Av Amanda ♥ - 27 augusti 2013 18:00

Hejhej!  Ska snart bada lite i poolen med Simon, sen vet jag inte vad jag ska göra mer men jag ska iallafall inte använda datorn nåt mer idag. + Tänkte lägga in några roliga bilder som ni kan kolla påå.  Mwhihi. 



         




/Amanda


Av Amanda ♥ - 27 augusti 2013 16:11


/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 augusti 2013 15:53

Hej!  Idag var en helt normal dag.. skoldag. Ehm ja en normal dag i skolan. Ingen extra god mat heller, Pasta "sallad" (det är ingen sallad det är bara skinka/kyckling och pasta. owo Och ingen extra rolig lektion. Vi hade So, Svenska och lite blandat kan man säga. Jag komer ihåg mest från So'n eftersom vi hade So som sista lektion. Vi jobbade i ett litet hääfte om Norden alltså Sverige, Norge, Finland, Danmark och Island. Ja! Jag kom ihåg de.   + Vi fick lyssna på musik om vi ville, så himla mycket roligare ALLTING blir med musik. <3 Efter skolan var jag med Linnea, som igår. 

No music, no life.




/Amanda

Av Amanda ♥ - 26 augusti 2013 20:47

Hej! Idag har varit en helt normal dag i skolan.. Vi gjorde inte nåt speciellt vad jag minns eller fresten jooo idag var första gympa lektionen, gud vad jag har längtat efter att få ha lite gympa har känt mig så himla 'lat' under lovet jag har inte haft några träningar eller nåt och ja det har känts ganska konstigt.Snart börjar Taekwon-don och dansen också så det blir ju väldigt bra. <3 c: Efter skolan var jag och Amanda hos Linnea. Vi var med Linneas kanin, Smilla som hon fick igår. Smilla är bara några månader och hon är jätte, jätte fin.Så det är ju de första dagarna som Smilla bor hos Linnea nuu. ^^ Sen när jag kom hem åt vi mat och sen badade jag och Simon i poolen en stund. 




/Amanda


Av Amanda ♥ - 24 augusti 2013 14:56

Hej! Louise fyllde år den 8 Julia och idag ska hon ha Pyjamasparty/Lollo party. :3 Det ska bli skit kul!!! ^^ Jag kommer hem imorgon och det börjar klockan 3 så jag ska alldeles strax åka, hejdå. c:

Av Amanda ♥ - 22 augusti 2013 18:59

Lite konstig video/frisyrer men jag hade väääldigt tråkigt så jag hoppas ni gillar den ändå. :)


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 22 augusti 2013 15:46

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 21 augusti 2013 17:55

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards