orimligt

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Amanda ♥ - 1 februari 2013 15:16

145 cm lång, väger 39 kg och det är inget fel på min rygg! Det fick jag veta igår när jag var hos skolsystern. Hehe... Det var väl bra info om mig eller? Inte direkt. Nu tänker du nog så här: Varför skriver hon änns det här inlägget?! Svar: jag hade inget att göra, ingen svarar på Msp så jag skrev det bara...! 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 1 februari 2013 15:02

Tjabba! Nu är det Februari! Jag längtar verkligen till våren och min födelsedag♥  Jag fyller ju år den 28 April det är därför jag längtar till våren.. Det ska bli så kul att fylla 11. Idag så var jag i skolan såklart. Som vanligt så gjorde vi inget annorlunda motvad vi brukar göra! Men nästa vecka ska vi åka och bada, sen ska vi åka till universeum vecka 8 och så ska vi sova över på en bondgård som vi gjorde förra året också vi ska sova på samma bondgård..♥ Jag minns inte om jag har berättat hur klassen kan betala för att åka dit så jag gör det nu istället! Vi säljer hjärtepins (bråscher) för hjärt och lung fonden. Jag och mina bästisar brukar stå i centrum och sälja. Jag har snart sålt 30 stycken!!!   Med mammas hjälp, hon sålde på sitt jobb. Det ska bli jättekul att åka till bondgården igen! Och i år så följer de nya i klassen med. De är 8 stycken! Ganska många... det hade inte kommit någon ny till våran klass förut och nu kom det 8 stycken därför känns det som väldigt många för mig! Och i förr går så märkte jag att min tand är lös. Inte så mycket har hänt på Msp, sen igår... Så jag har inget att berätta om det nu. Ses senare! x3


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards