orimligt

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Amanda ♥ - 15 februari 2013 12:28

Tjabba! Jag längtar tills jag inte är vip längre. Jag ska se hur många av mina vänner som bara är vän med mig för att jag är vip! Och så verkligen älskar jag ovip profilen eller vad man ska säga!  Så här ser ju vip "profilen" ut:

 


Och så här ser ovip "profilen" ut:

 

Jag tycker att ovip "profilen" ser mycket mer cool ut! Men vip "profilen" är ju också ganska snygg/cool men på nåt sätt så tycker jag det känns coolare att inte vara vip!   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 februari 2013 12:03

Har bytt profilbild till min gamla, igen!   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 februari 2013 11:53

Hej! Jag gick in i gallerian och så kollade jag vilka som skulle passa att vara tsm med varandra!  (Jag vet inte varför jag gjorde det, jag gjorde det bara helt enkelt). 


Här är en bild på hela gallen:

 

Par 1 :          

 

Par 2  :

 

Par 3  :

 

Par 4 (de där tjejerna får slåss om han som heter: den söta!<3):

 

Par 5  :

 

Och den läskiga/ledsna överasskningen är (Asså för mig inte nåt till er xD) att jag har fått en finne, på läppen! Det ser ut som att en del av min läpp har blivit vit! Hoppas den går bort innan skolan börjar, på måndag...   

Av Amanda ♥ - 15 februari 2013 11:32

Hur kunde han göra slut igen?! Vi gifte oss nyss (igen!) Jag kommer aldrig nånsin mer bli ihop med honom, igen! Och han skrev till mig (Första gången vi var tsm) att han inte kunde skriva å ä ö... Men nu skrev han Tråkigt i sin vgd-ruta! Han ljög och dumpade mig, eller så skrev han från en annan dator men ändå!    

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 februari 2013 10:45

Snart släpper jag Nyinflyttad :B (Del 8)!!!! Kan ni vara snälla och se den då?  De första delarna av den har typ 30 personer sett men de senaste är det bara ca 3-5 som sett.. Undrar varför!Men jag tror att det kommer att vara några fler som ser den här delen! Ps. jag tycker iallafall att den här delen var en avde bästa. Filmen ska ha ca 10-15 delar och den här delen är ju del 8! Så se allihopa så ska jag komma på vad som ska hända i de andra delarna. 


1. Se de första delarna (Allihopa som finna just nu)

2. Kommentera vad ni tycker ska hända (Asså det ska ni bara kommentera på den senaste delen då, det fattade ni nog men jag ville förtydliga det)   


/Amanda 

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards