orimligt

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Amanda ♥ - 22 februari 2013 17:06

Hejj!  Jag fixade bilderna!!!!! Jag mejlade de från min google mail xD till min hotmail. <33 Här är de:

     

 

     

  Kanske kan fixa några fler som jag hade i mobilen men jag tog de finaste först.. Det var inte så många bilder men visst var de fina! Särskilt den med Amandas plätt och den söta bi klubban.  



/Amanda 


Av Amanda ♥ - 22 februari 2013 16:21

Hej! Dåliga nyheter... det är nåt fel med min mobil så jag får inte upp bilderna från Universum!.. Jag ska försöka fixa det. Så hoppas med mig att det funkar!!!! När jag ska ladda upp en bild från mobilen så loggar den bara in igen och sen igen och igen och igen... ni kankse inte fattar vad jag menar men det är det enda sättet man kan förklara på! Det funkar inte även fast jag raderade appen och sen laddade ner den igen!  Ska försöka mejla den till datorn eller nåt sånt... Hope it working!  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 22 februari 2013 14:40

Hej! Idag har jag ju vart med klassen på Universum. Det var kul för man fick gå typ vart man ville, med vem man ville. Jag gick med Louise, Linnea, Amanda, Julia och Effi. Jag vet inte riktigt vad man ska säga att vi gjorde.. jo vi gjorde nästan allt som man kan göra där!  Just nu spelar jag msp och fixar en ny muspekare till bloggen. Hoppas ni bli nöjda med den sen när jag är klar. Jag ska ha en mustasch! (Stavning = ???). Ska försöka lägga ut lite bilder fårn Universeum lite senare. <33


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards