orimligt

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Amanda ♥ - 24 februari 2013 16:23

Hej! Jag visste inte att läxan var tills imorgon så nu stressar jag och gör den för snart ska jag ju på Bliss!!!!!  Ps. Har filmat en ny video som jag lägger upp imorgon.. Ses nu ska jag äta och sen göra mig i ordning för Bliss. <33


/Amanda

Av Amanda ♥ - 24 februari 2013 15:54

Hej! Jag fyller ju inte år förrän i April men jag fick JB t-shirten idag istället! Den var riktigt snygg. (Enligt mig)! Förlåt att bilden blev på sidan..  

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 24 februari 2013 12:25

Hej! Jag har mixtrat lite med en bild. Ganska snygg va?  

 

/Amanda


Av Amanda ♥ - 24 februari 2013 11:18

Hej!Idag har jag inte nåt som jag måste göra.. tror jag.. Jo jag har ju Bliss (Dans) idag! Det ska bli så kul att dansa igen. Även fast jag har dansat varje dag över lovet och all ledighet och allt! Typ varje dag, liksom..  Just nu skypar jag eller snarare chattar på skype! xD Gör gärna looks p åmig på Msp!!! För jag vet typ aldrig vad jag ska ha på mig.. Och så är det kul att se nya looks som jag redan kunde ha tagit på mig men inte gjort!  


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards