orimligt

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Amanda ♥ - 7 februari 2013 18:43

Har nyss vart och handlat! Ps har gjort en ny header!   Lägger upp den nu...



/Amanda

Av Amanda ♥ - 7 februari 2013 16:26

Upptäckte att jag har skrivit fel på min header... Skit också! Jag skrev I crazy and i 4-ever know it men det ska ju stå I'm crazy and I 4-ever know it!!!!!!!!  Jag skulle nog kollat igenom det först! hehe...   Jag gilla rju att göra header så ska kanske ändå göra en ny som är lite mer CRAZY än den där.   



 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 7 februari 2013 15:51

Hejj!   Är i amy.<3<3s rum och chattar med Ninnsan och Amy! Vi chattar om allt möjligt. De är mina galna gorillor även fast jag nyss träffade amy.<3<3   

 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 7 februari 2013 15:15

Hej!   Det har kommit ett nytt tema <3 Jag ger det 3/5 "stjärnor"!

 

Jag tycker inte att kläderna var speciellt fina och inte animeringarna heller... Men det kanske du/ni tycker, man får ju tycka vad man vill! Men nu kan jag tyvär inte skriva mer för nu ska jag läsa KP.   Ses! <3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 7 februari 2013 14:32

Imorgon ska jag bada med klassen!   Förra gången vi åkte och badade så var jag sjuk.. Men nu tänker jag inte vara sjuk denna gången! <3 Har nyss loggat in på Msp, inget händer, ingen chattar ja ingenting händer!   Så jag har inget att skriva. Ses senare så kanske jag har nåt att skriva x)


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards