orimligt

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Amanda ♥ - 16 oktober 2013 19:00

Heeeeeeeeej! Snart är det ju Halloween, eller hur? Hehe. :3 Nästnästa fredag ska min klass ha ett Halloween disco - och det ska bli skit grymt.   Ah jag orkar inte vänta tills 25 - Halloween discot och 31 - Halloween! Wiii. ♥ Jag började skriva det här inlägget för typ en timme sen och nu har jag suttit och lyssnat på musik så länge så att jag har glömt av vad mer jag skulle skriva..  <---- Haha älskar den smileyn. owo Eller jo fresten jag kom på en grej jag skulle skriva, snart kommer del 2 av Hungergames på bio, Catching fire och jag vill så himla gärna se den för Hungergames var sååååååå bra.  Men.. de personerna som valde åldersgräns var lite dumma och valde att bara de som är 15 och äldre ska få se den på bio. Då blev jag väldigt arg, och typ alla andra som ÄLSKAR Hungergames också. Så om du ÄLSKAR Hungergames xD och verkligen vill se den på bio snälla skriv till alla på kik, instagram och alla andra 'sociala nätverk' att du vill att de byter åldersgräns på filmen, så kanske de som var lite dumma och valde fel åldersgräns kan vara så snälla och ändra den. Du kan gärna skriva det även om du inte ens har sett Hungergames, för min skull?  Snääääälla. 



Dagens låt 

Believe, believe, believe, beeeeliiiieeeveee.             



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards