orimligt

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Amanda ♥ - 3 oktober 2013 17:38

             

   

                   



/Amanda


Av Amanda ♥ - 3 oktober 2013 15:38

Förlåt för 'super dålig' uppdatering på bloggen. Hehe. Jag hoppas ni inte är arga på mig, jag tror inte det är det men ja ni fattar vad jag menar, ah. :3 Förlåt iaf.  Idag ska jag försöka ladda upp alla bilder som jag tog under helgen, när jag sov hos Charlotta - min moster. Jag skulle egentligen göra det direkt när jag kom hem från henne men jag orkade inte för jag tog 'ganska' många. Amanda, Louise och Linnea brukar alltid säga att jag tar bilder på väldigt onödiga saker, som händer osv.. Men jag tycker ju det är 'fint'. ,_, Haha, jag älskar de suuuuuper mycket.  ♥ Fresten jag har gjort en video till de jag skulle egentligen göra en sån här jätte fin video med musik och allting, jag tänkte göra den på ipaden så jag letade efter appar där man kunde lägga till musik gratis, alltså vilken musik man ville men jag hittade ingen så det blev mer som ett bildspel. Men när jag försökte ladda upp den så stog det såklart 'Konverteringen misslyckades' eller vad det nu står, det betyder att den inte kunde laddas upp ungefär. 8D Men jag ska försöka laddaaaaa upp den igen och jag hoppas att det funkar den här gången. :3  


Ps. Nu märker man verkligen att det är höst. ^^

        



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards