orimligt

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Amanda ♥ - 20 oktober 2013 11:34


- Tio frågor om dig själv
Namn? Amanda
När fyller du år? 28 April
Vad har du på dig just nu? En grå tröja som det står Stay true to yourself på och ett par gråa mjukisbyxor. :3
Vilken årstid är bäst? Allihop <3
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Jag får sova länge, sen äter jag hallon tårta till frukost och sen går jag LÅNGSAMT och gör det jag ska göra på dagen. (:
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj/släkt och mina vänner. ^^

 

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? A-L-L-A ♥
Vem är den roligaste av dina vänner? A-L-L-A, igeeeeen :3 ♥
Vem är snyggast av dina vänner? Allihop *-*
Vem är den du helst har filmkväll med? A-L-L-A HAHAHAH ♥

 

-10 frågor om idag
Vad har du gjort? Chillat
Vad ska du göra nu? Chilla .___.
Vad har du ätit idag? Yoghurt (stavning?), musli, tuggummi och macka x)
Har du duschat idag? Nej
Är du trött nu? Aa
Vad händer i morgon? Skooooola :c 
Går du i skolan? Ja 
Har du varit i skolan idag? Nej..

 

- ANNAT
Hur mår du just nu? Bra
Är du hungrig nu? Ja litegrann cx
Vad är klockan just nu? 11:49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Msp, Bloggplatsen och Messletters :3

 

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Ewelina
Vem ringde du senast? Mamma tror jag :)
Vem sms:a till dig senast? Minns inte, längesen jag smsa  
Vem sms:a du till senast? ^ <----- 
Det där är en pil upp för er som inte förstog det

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 20 oktober 2013 11:26


 

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards