orimligt

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Amanda ♥ - 26 oktober 2013 13:41

Hejhej! Igår hade ju jag och min klass ett disco för 0orna, 1orna, 2orna och 3orna vi tjänade ihop JÄTTE mycket pengar (mycket mer än vad jag trodde vi skulle göra) och jag hade iallafall jätte kul. :3 Vi hade en spökrunda som några i klassen ordnade och jag trodde inte den skulle vara så läskig - enligt mig var den inte det heller men det var några som var lite mindre som började gråta och ville gå hem, så jag antar att jag också hade gjort det om jag gick i 0an/1an.  Själv är jag inte så lättskrämd så jag tyckte inte det var så läskigt, men de gjorde det väldigt bra. ^^ Alla i klassen delades in i 'ansvarsgrupper' och jag ville vara med i dekorgruppen så det fick jag. Så under veckan har jag gjort dekorationer osv. c: Vi fick in väldigt många dekorationer från föräldrar också så det tog ganska lång tid att hänga upp allihop. Det blev väldigt bra till slut iaf. ♥ Jag tog inga bilder med min mobil eftersom jag bara använder den för att ringa just nu. Men jag kommer lägga in några bilder från kompisar osv lite senare. :3 Som ni kanske såg om ni kollade på min 'Göra i ordning mig' video så var jag en djävul igår - jag ska vara en bebis på Halloween. Hihi. c: ♥  Jag tänkte vara det igår med men det hade blivit för varmt, eftersom jag ska ha min One piece på mig. Men jaja.  *Oh juste nu är det ju HÖSTLOOOOOOV också. Wihuu. :333* Som sagt jag lägger upp lite bilden från discot sen, sees!


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards