orimligt

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Amanda ♥ - 28 oktober 2013 17:25

vatten/mjölk
saft/juice
läsk/alkohol
djur/människor
katt/hund

sommar/vinter
sol/regn
dator/mobil
frukt/bär
myskväll/festa
spontan/planerad
blond/brunett
sminkad/osminkad
halsband/armband
instagram/twitter
tv/dator
stationär/bärbar
ljus/mörk choklad
popcorn/chips
choklad/godis
bio/filmkväll hemma
sverige/utomlands
Justin bieber/1D
serie/film
komedi/skräck
action/thriller
dokumentär/drama
romantik/fantasy
blogga/vlogga
lyssna/prata
svart/vit
onyttig/nyttig HAHAHAH
slappa/träna
vanliga skor/högklackat
skola/jobb
matte/engelska
syslöjd/träslöjd
gå/jogga
dusch/badkar
litet rum/stort rum
balkong/altan
snö/regn
sola/bada
hotell/tälta
gröna lund/liseberg
julafton/nyår
påsk/midsommar
videofyme/youtube
vaken/sova
inte musk/musik
morgonmänniska/nattmänniska
dag/natt
bil/flygplan
resa lång tid/resa kort tid
fattig/rik
kompisar/familj
spara/slösa
nagellack/utan nagellack
deodorant/parfym
Sallad/pizza
Salt/peppar
max/burger king
burger king/donken
baddräkt/bikini
new york/london
nätshoppa/shoppa irl
iPhone/android (Vill ha iPhone, ska få det efter jul - har android o.o)
långt hår/kort hår
dippa grönsaker/dippa chips
vänsterhänt/högerhänt
handväska/ryggsäck
mjuka byxor/jeans
kortärmat/långärmat
ljust/mörkt
frukost/lunch
t-shirt/linne
gammalt/nytt

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 oktober 2013 17:12

Hej! Jag, Simon, mormor och morfar skulle egentligen gå på bio - Vi är bäst idag. Men när vi kom fram till bion så ropade de ut i högtalarna att de skulle stänga pågrund av stormen som tydligen skulle/ska vara idag. :3 Än sålänge har det ju inte blivit nån storm.. Vad jag vet iallfall.  Det har bara regnat och blåst lite. Det stog i tidningen att det skulle bli den värsta stormen sen 'Gudrun' (en storm) som var för 7 år sen. Men jag tror inte det blir så, det verkar inte så iallafall. cx Så vi får gå och se den på Onsdag istället. ^^ Eftersom vi inte kunde se filmen så köpte vi en glass istället så då köpte jag Ben & Jerry's - Cookie Dough, som är min favorit Ben & Jerry eller ja jag har inte ätit nån av de andra för jag tyckte den var så god så varje gång jag har sett Ben & Jerry har jag valt den. Jag verkligen älskar den.  


 



/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 oktober 2013 10:57

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards