orimligt

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Amanda ♥ - 10 oktober 2013 20:03

Hej! Jag har äntligen lärt mig hur man använder pixlr.com så jag har fixat en ny header och en (lite) höstigare design. Hoppas ni gillar den. :3 Kom ihåg att du alltid kan beställa headers/designer/bilder, mhihi. 



/Amanda

Av Amanda ♥ - 10 oktober 2013 18:15

Hej! Igår efter gympan pratade vi tjejer om att vissa killar tror att de är så himla mycket bättre, starkare, coolare osv än oss så vi tänkte att idag kan vi väl ha som en demonstration. Så idag gjorde vi det! :3 Vi tog på oss t-shirt och mysbyxor, nästan allihop och sen satte vi på oss skyltar där det t.ex stog Inga tjejer = Ingen mänsklighet, Killar och tjejer är lika bra, Tjejer är minst lika bra som killar, Girlpower och We are the fucking queens haha. :* Jag skrev Inga tjejer = Ingen mänsklighet på min.  Det var jätte kul och vi drog till oss massa uppmärksamhet. I bamba t.ex där kollade alla på oss och några frågade vad det stog på våra skyltar osv. Haha. Och på en av rasterna satt vi oss ner på marken och sjung och det var också jääääätte kul. Höhö, det är kul att ha uppmärksamhet tycker jag iaf. :3 Men däremot när jag kom hem från skolan.. hade jag verkligen skit tråkigt och det har jag haft typ hela tiden jag har vart hemma.Just nu sitter jag här vid datorn och ska snart äta kaka som jag har längtat efter hela dagen. Eller ja jag har velat äta ett helt Café heeeeeela dagen. Men jag får väl nöja mig med en kaka nuuu.  Jag har faktiskt längtat väldigt länge efter att få äta kaka, idag skrev jag tillochmed upp det på allmenackan. ^^ Skrev bara upp det på nån ledig dag om ni undrar.  Men vbvbvb nu ska jag gå ner och fråga mamma om kakorna är klara för att ätas, bye bye!  

  

 

Hihi jag har regnbågssockar. 



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards