orimligt

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda ♥ - 11 mars 2013 15:10

Hej! Jag ville bara säga att Linnea är bäst! Jag frågade Linnea på Skype vad jag skulle skriva och hon sa det, så.. xD Förlåt för att det inte blev så många inlägg igår men jag åkte iväg på farmors kalas och sen var jag på dans. Så det blev typ bara 2/3!   Just nu Skypar jag med Linnea och Alexander J. Som ni kanske vet eftersom jag sa det där om Linnea! Eller kanske inte och då var det bara bra att jag berättade det, ju!  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 10 mars 2013 10:00

Hej! Igår var jag, mamma och Simon hos min moster... Vi gick på Café, köpte lite saker från Buttericks och sen så såg vi på Melodiefestivalen!  Amanda och Linnea tycker om Anton Ewald väldigt mycket så jag röstade på honom (jag tycker han är rätt okej han var bäst av alla i hela Mello, enligt mig). Så jag röstade på honom! Men Robin vann. Ni får tycka vad ni vill men jag tyckte att Anton var klart bäst!  Jag åt en väldigt stor choklad kaka på Cafét fast jag åt bara lite mer än en halv, halva sen fick mamma och Charlotta (min moster) äta upp resten. På Buttericks köpte jag en Mustasch och så provade jag några coola glasögon! xD


 

 

Haha!  

 

 





/Amanda

Av Amanda ♥ - 9 mars 2013 12:18

Hej! Jag ska åka till Charlotta nu och äta mat, se på Mello och så. Vi ses senare! ???

/Amanda

^^

Av Amanda ♥ - 9 mars 2013 11:28

Hej! Det var rätt kul på discot igår.. men det var mest 6:or som dansade, faktiskt.  Just nu pratar jag med Julia, Josef och Alexander J på skype. Alexander och Josef snackar om minecraft och jag och Julia snackar om Ccccccs filmer (eller vad hon nu hette). Men nu sa Alexander och Josef att vi bara pratade med varandra så sa de att vi skulle lägga på, Julia och jag. xD Så det gjorde vi! Nu får ni prata ifred om minecraft.. killar!  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 7 mars 2013 15:24





Tjabba! Nu var det dags för ett nytt tema igen.   


 

Jag ger temat 3/5 "solar" xD   


/Amanda


Av Amanda ♥ - 7 mars 2013 14:33

Har typ nyss kommit hem från skolan.. kom inte in på internet förrän nu! xD  Imorgon är det disco!!! Och då får ni se hur jag ska se ut. Så det blir även veckans bild. För jag orkar inte ta nån bild och lägga in just nu...  Men jag kan bjuda på två bilder från Msp!


   


/Amanda


   


Av Amanda ♥ - 6 mars 2013 18:08

Tycker ni att den här bilden är sann/falsk? Jag tycker den är rätt så falsk faktiskt.. eftersom typ alla i min klass inte blir bästisar och det är bara några som inte vågar fråga chans eller vara med personen. De flesta går faktiskt på direkt (eller vad man nu ska säga).    Det är många i klassen som är ihop med någon. <3

 

/Amanda


Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards