orimligt

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda ♥ - 16 mars 2013 11:52







Tjabba! Var nyss på NÖÖÖÖÖB PARTY! men jag gick när alla skulle bjuda in alla sina vänner för det laggar ju super mycket då.. Det var kul de 2 minuterna jag var där! xD  


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 16 mars 2013 11:03

Idag har jag inget som jag ska göra... så jag vet inte vad jag ska göra!  Haha! xD Aja jag får väl spela mina 2 timmar och sen hitta på nåt. Jag vet bara inte vad, skit i det nu! Äääh.. vad var det jag skulle skriva nu igen?! -.- Juste! Jag tänkte bara säga förlåt för att jag inte har bloggat lika mycket som jag brukar göra de senaste dagarna. Det är för att jag har varit upptagen. Med lite saker.. >.< Ja förlåt för det!  Just nu spelar jag msp, kollar bloggar och försöker hitta lite nya saker till bloggen!  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 14 mars 2013 16:54

Måste sluta "spela" nu.. -.- blir tvingad av pappa, jag har liksom suttit i typ 3 timmar nu och jag får bara sitta 1.  Så hejdåå! <3  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 14 mars 2013 15:12

Har kommit nya kläder som man kan designa.. med de nya mönstrerna (eller vad man ska säga). Lägger bara in en bild på tröjorna för det laggar, rätt mycket! Därför blir inlägget rätt kort. -.- ^^


/Amanda  


Av Amanda ♥ - 14 mars 2013 14:56

Hej! Ni har ju röstat fram (för ganska länge sen) att jag ska ha veckans bild på mig (irl) så jag tänkte lägga in veckans bild varje Torsdag! Idag är det ju Torsdag så här kommer veckans bild:


 

Hehe ser ut som att jag har mat kladdat runt munnen. xD Men det har jag inte (bara så ni vet)  :'D


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 14 mars 2013 14:11

Tjabba, tjena, hallå!  Kom nyss hem från skolan och innan för dörren låg det en lapp från pappa. Där det stog att han är ute och cyklar och kommer hem klockan 4 så jag tror jag blir själv tills dess för Simon har inte kommit hem än... jag undrar var han är! xD Just nu spelar jag Msp och bloggar, såklart! c: Det är nytt tema, nytt vip och ny bakgrund på Msp förresten!  


       



/Amanda

-.-

Av Amanda ♥ - 13 mars 2013 14:21

Hej.. Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar men jag har vart lite upptagen, eller vad man ska säga... xD Idag har jag vart ganska ledsen/arg jag vet inte riktigt varför men jag blev typ sur hela tiden. xD Och inget gick som jag ville på NOn så fattade jag ingenting nästan men mina kompisar hjälpte mig litegrann iallafall, tack. Jag älskar er.  Men nu ska jag inte skriva mer om idag för igår så hände en väldigt bra sak. Puzzel (Louises kanin) fyllde 1 år! ^^ Så A-L-L-A = Amanda Linnea, Louise och Amanda = Bästisar <33 var hemma hos Louise! Vi var ute med Puzzel, öppnade klassens presenter till honom xD och åt tårta. Puzzel försökte "rymma" (inte rymma, bara hoppa ur Louises famn) hela tiden. Han klarade det en gång men vi fångade honom. Han ville nämligen inte öppna sina presenter...  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 11 mars 2013 16:05

Hej! Ska ut och cykla nu... Så det blir inga fler inlägg idag heller!!!!   -.-


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards