orimligt

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda ♥ - 6 mars 2013 17:11

Tjabba. Ni har ju röstat fram att jag ska ha Veckans bild på mig (Irl). Så jag tänkte lägga in den första bilden imorgon! I Hope You Like It 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 6 mars 2013 15:20

Hej!  Idag har jag varit väldigt trött och frysit... och så när jag kommer hem och tänker sova så kommer jag på att jag vill spela dator. xD Och så försöker jag logga in på Msp. Men det gick inte!!! Så jag fösökte logga in här på bloggen istället, det gick inte heller (först). -.- Men sen efter en liten stund så försökte jag igen och då kom jag in på Msp och på bloggen! Och det var ju bra. Lite pinsamt att bli så arg på sin dator även fast den bara jobbade med det jag ville ha.. liksom. På Fredag så är det ingen Taekwon-do för då är det disco! 6:orna har fixat disco för min klass, 3:orna och 5:orna. Jag ska ha på mig min paljett (stavning = ???) - jacka, ett svart linne, svarta tights och svarta shorts. Jag lägger in en bild på outfiten på Fredag! Vill ju inte att nån ska se hur snygg jag kommer vara. (NOT) xD Hehe..  På min omröstning så frågar ju jag vad ni vill att jag ska ha, typ veckans bild på mig irl eller nåt sånt. Och de flesta verkar vilja få se en ny bild på mig irl varje vecka! Så det ska jag fixa och så ska jag fixa en ny omröstning. 



/Amanda

Av Amanda ♥ - 6 mars 2013 14:58

Min dator är skit seg.. *.*

Av Amanda ♥ - 5 mars 2013 10:36

Hej! Amanda fick sova över. Igåd såg vi på film, spelade dator, åt macka xD och cyklade! Och nu ska vi gå ut och cykla, igen. Och så ska vi åka och lämna hennes täcke, kudde, tandborste och allt sånt där. Ses senare :'3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 4 mars 2013 13:39

Hej! Amanda kanske ska sova över hos mig idag... Men hon kanske inte kan för hon kanske måste gå på friidrott!   Just nu spelar vi msp, panfu, hon kollar i ett fotoalbum och jag bloggar. x) Ses senare så får ni lite mer info! <3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 3 mars 2013 13:09

Hej!   Igår hade jag jätte ont i huvudet när jag vaknade. Jag ville inte ha en huvudvärkstablett... för jag ville hitta på nåt själv! xD Så jag kom på en sak:


1. Fyll en ballong med iskallt vatten (Det kallaste du kan)

2. Häll upp det varmaste vattnet du kan i ett hanfat eller i en bunke, glöm inte att sätta i proppen om du väljer handfatet!

3. Lägg i ballongen i handfatet

4. Häll i massa saker som luktar gott - starka dofter

5. Låt ballongen ligga i vattnet så länge du vill ju längre du har den i ju mer luktar den och blir varm


Varför man inte bara har i varmt vatten i ballongen direkt? = Det kommer ju ändå att kallna sen... Spara ballongen med vatten i och gör bara om det andra om du vill göra det en gång till. Om du vill kan du hälla i kallt vatten i handfatet. Då gör du exakt samma fast med kallt vatten. Vad känns bäst? Varmt/Kallt? '


/Amanda

Av Amanda ♥ - 2 mars 2013 11:29

Hej!   Jag har några nya headers som du kan köpa (Asså liknande såna..)


En liknande sån här header kostar: 1 present från ö-listan och 1 auto...

 


En liknande sån här header kostar: 1 present från ö-listan och 2 autos...

 


En liknande sån här header kostar: 3 autos...

 


En liknande sån här header kostar: 1 present från ö-listan och se 1 film...

 



En liknande sån här header kostar: 2 presenter från ö-listan...

(Om du bara är en person kan du få en med bara dig på ofc!) Och då kostar den: 1 present från ö-listan...

 


En liknande sån här header kostar: 2 presenter från ö-listan...

(Om du bara är en person kan du få en med bara dig på ofc!) Och då kostar den: 1 present från ö-listan och 1 auto...

 


/Amanda   



Av Amanda ♥ - 2 mars 2013 10:49

Tjabba! Nu har jag gjort klart designen, Jag hoppas att ni tycker om den lika mycket som jag tycker om den! xD Jag tycker den blev jätte cool. Jag tog min header som jag hade gjort på 5 minuter och så ändrade jag ganksa mycket av den... Och sen blev resultatet så som det ser ut just nu. Jag har inget mer att berätta, sorry. Kanske kommer på nå tmer jag vill berätta om.. lite senare. :3


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards