orimligt

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda ♥ - 21 mars 2013 14:52

Hej! Jag behöver lite tips på fler saker jag kan skriva om på/göra med bloggen! Om det är nån som har nåt tips så får ni gärna kommentera eller mejla mig. c:


/Amanda


  


Av Amanda ♥ - 20 mars 2013 19:23

Jag har precis gjort en påskbild! Jag lägger ut den på Påskafton. Och sen (några veckor senare) är det... MIN FÖDELSEDAG!!!!!! Den 28 April! c: Och Linnea fyller också år i April! Den 14 April... Alltså är hon 2 veckor äldre än mig. Men nu kan jag inte skriva/spela mer ska duscha, goodbye! ^^ 


 

A-L-L-A = Amanda, Linnea, Louise och Amanda, älskar er ni är de bästa bästisarna man kan ha! <3 (Vet inte varför jag skrev det men jag tycker om de så mycket så jag skriver och säger det många gånger). xD   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 20 mars 2013 16:28

Hej!Kom nyss hem från Mandizz så ska berätta vad vi gjorde. Vi gjorde.. ett nagellacks "eperiment"! Jag kan tyvär inte berätta hur vi gjorde för det kommer ta ganska så lång tid att skriva det. Men jag kan kanske försöka. xD Hoppas ni förstår vad jag skriver:


1. Häll i vatten i en glasburk.  

2. Ta fram nagellack (de färgerna du tycker om mest)

3. Linda in ditt finger i tejp (allt utom nageln)

4. Skruva loss korken och lyft upp den. xD Håll den över glasburken och låt det droppa ner nagellack i burken!

5. Ta en nål och gägga runt med den och gör lite som du vill

6. Stick ner fingret under nagellacket i burken... och dra upp så att nagellacket fastnar på nageln!


 


/Amanda ^^

Av Amanda ♥ - 18 mars 2013 18:27

Hej! Jag ska sluta spela nu... så godnatt i förväg! c: Skola imorgon såklart så det blir inga inlägg förrän jag kommer hem (ungefär klockan 1/2).


/Amanda

Av Amanda ♥ - 18 mars 2013 17:45

Hej igen! Jag tänkte bara berätta några saker.


1. Igår somnade jag inte förrän typ klockan 1! 

2. JAG SKA ÄTA GLAAAAAAAASS NU!  


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 18 mars 2013 16:57

Hej!  Idag har jag vart med Louise. Vi skrattade (mycket), lyssnade på musik, kollade på muppade bilder och pratade om en privat sak som ni inte får veta.  Just nu gör jag läxan... Den handlar om plast/hållbar utveckling. Vi skulle se en video om Albatrossar som hade dött av att de hade ätit plast som människorna hade slängt i havet och i naturen. Den var jätte sorglig! Stackars alla Albatrossar och andra djur som har dött på grund av oss människor! 


Kolla min/klassen blogg! Så kan du se alla mina läxor och allt som vi gör i klassen.bloggen.ale.se/erikahermansson


/Amanda

Av Amanda ♥ - 17 mars 2013 12:37

Hej...  Jag har jätte ont i ryggen och jag vet inte varför! Jag vet att det inte kan vara för att jag håller på med datorn/mobilen mycket för det gör inte ont på det sättet. Om ni undrar så har jag faktiskt känt den känslan. Asså att ha ont i ryggen för att jag använt datorn/mobilen. xD Både och gör ont men det här gör mycket ondare. Det kan vara träningsverk från Taekwon-do träningen...  Om ni har nåt tips eller någonting får ni gärna mejla/kommentera! <3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 mars 2013 12:49

Några super bra låtar:

Fuck You - Lilly Allen


Die Young - Ke$ha


Check It Out - Nicki Minaj


Want U Back - Cher Lloyd


U Smile I Smile - Justin Bieber


Begging - Anton Ewald


I'm Yours - Jason Mraz


Really Ordinary Family - Per Andersson (Familjen Olsson)


About You Now - Miranda Cosgrove


= Några av mina favorit låtar!  


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards