orimligt

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Amanda ♥ - 3 april 2013 16:50

Hej!  Idag gick Simon, mamma och pappa upp klockan 6/7 (ungefär) och jag gick upp klockan kvart över 9. xD Simon gick upp för att se ett program på Disney Channel.  Mamma skulle till jobbet och pappa vet jag inte vad han skulle göra. o.o Sen när jag hade längsamt gått upp från sängen, ätit, tagit på mig, borstat tänderna, borstat håret och gjort allt jag brukar göra på morgonen.. så kom pappa in och frågade om jag vill tjäna pengar. Såklart jag ville det! x3 Jag och Simon skulle få 200 kronor om vi hjälpte pappa att ränsa bort allt i våran trädgård. (Vi byggde om i vårat badrum för ganska länge sen men vi hade inte tagit bort det än), men nu är allt borta. Nästan... Och snart ska jag få 200 kronor! Förresten idag var det så varmt ute att Simon tog på sig shorts och jag drog upp mysbyxorna till knäna!

ÄNTLIGEN  

 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards