orimligt

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Amanda ♥ - 7 april 2013 16:06



Hej. Just nu är jag med Fanni. Vi har tagit några bilder när vi hoppa studsmatta! Sitter inne nu och vi tog några till... xD <3  

 


 




 



 


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 7 april 2013 15:01

Tjabba. cx Idag gick jag upp klockan 9. Då satte jag på mobilen (det nästan första jag gjorde för att se om nån hade sagt nåt på kik).. och mobilen vibrerade ungefär 150000 gånger! Matti, Becca, Wille och några andra hade lagt till mig i en grupp. De chattade om kossor och sånt där, normalt som de och jag brukar chatta om. Som igår när jag och Matti chattade om bananer och sånt dära... Sen vibrerade mobilen några gånger till från de och sen kom det ett meddelande från Fanni. Hon frågade om jag ville göra nåt. Såklart sa jag ja. Så vi gick ut och ja det vill Fanni inte att jag säger för hon tycker att det är pinsamt. Vilket inte jag gör. För jag skäms inte för saker jag gör. c: Men det kanske hon gör och det hade jag nog också gjort om jag var hon. För några killar i hennes klass kommer typ hela tiden och cyklar förbi. Klockan halv 6 idag är det dans! DET ÄR JU SÖNDAG. Och idag får man ta med sig en kompis. Det är typ kompisvecka. XD Jag skulle ta med Linnea och Louise, förut gick Amanda och jag tillsammans på dansen men Amanda har typ aktiviteter varje dag så hon slutade. Men Linnea kunde inte följa med för hon skulle på kalas. Så det blir bara jag och Louise! Nu ska jag snart äta. Men sen ska jag gå ut till Fanni igen. Så bajj bajj!


/Amanda 

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards