orimligt

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Amanda ♥ - 8 april 2013 17:24




Hej! Fick en vänförfrågning från en läskig tjej idag... Men hon sa att jag var hennes idol så jag svarade ja ändå. Jag ska se om hon är snäll eller inte och om inte så ska jag blockera henne! :O Liksom hon heter NiggahBiatch... 


Idag har jag vart hos Linnea. Vi gjorde en film med barbie dockor. Det blev en deckare. Men vi hann inte göra klart den för jag skulle gå hem! Och tro inte att det är töntigt med Petshops och Barbiedockor! Det kanske inte är världens coolaste men om man gör coola saker med de så blir det ju automatiskt kul!  


  

Mowie star planet! 


/Amanda


Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards