orimligt

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Amanda ♥ - 5 april 2013 12:23

..är att man snorar ner sin kudde, att man är tät i näsan, att man har ont i huvudet, att man (kanske kräks, det beror du på om man är magsjuk eller inte), att man har ont i magen, att man har väldigt ont i halsen så att det bränns/känns som att någon trycker en kniv mot din hals xD, att man har väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, VÄLDIGT TRÅKIGT!!!!! Och vet ni vad?! Idag är jag sjuk. Det är så ****** tråkigt att jag nästan skulle kunna dö. Okej inte bokstavligen dö men. xD Fanni frågade på kik och jag ville göra nåt, men det går ju inte jag vill inte smitta henne. Samtidigt så vill jag ju göra någonting.  Och jag är alldeles för trött. Jag tänkte ställa upp mina gosedjur och sätta på de mina kepsar. Så att de blev som skyltdockor. Förresten jag köpte en New York/Yankees keps igår! En rosa.Men det blev inga skyltdockor idag då... -.- Idag får bli en sån där sjukt tråkig slappar dag! Kul va? Ojj.. jag glämde lägga in veckans bild på mig (irl) igår. Så ni får väl se mig sjuk då. Vad fin bild va? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ c:  

 

Den här var lite bättre. (:

 



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards